ארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה משיק את התוכנית "לשרת את ישראל" - יוזמה לגיוס 1,000 מתנדבים שיוטסו לארץ ויתמכו במאמצי השיקום והצמיחה בצל הלחימה המתמשכת בצפון ובדרום.

בתמיכתה של התוכנית, לפחות 1,000 מתנדבים מצפון אמריקה יצטרפו למסע התנדבותי בישראל למשך שבעה עד עשרה ימים או של ארבעה שבועות, עד לינואר 2025. בין המשתתפים בני נוער מגיל 16, סטודנטים, צעירים, אנשי מקצוע בתחילת הקריירה ומבוגרים עד גיל 65, עם הנחיות גיל המשתנות בהתאם לאורך התוכנית.

המתנדבים יישלחו לעבודה בחוות חקלאיות, שכוח העבודה שלהן הידלדל מאוד באזורים שונים בארץ, במטרה לתרום הן לכלכלה והן לביטחון התזונתי של ישראל - הם יתנסו בעבודה במרכזי לוגיסטיקה ואריזת מזון, סיוע למשפחות מפונים וחיילים, חניכה לתלמידים ועוד.

Serve Israel מנוהלת על ידי הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה ו-Israel Educational Travel Alliance, בתמיכת Mosaic United, הסוכנות היהודית לישראל, משרד ממשלת ישראל לענייני תפוצות ומאבק באנטישמיות, ופדרציות יהודיות של ישראל בצפון אמריקה, קרן חירום. Serve Israel היא גם שותפה של Birthright Israel Onward ו-Masa Israel Journey.