מלחמת חרבות ברזל היטיבה עם התעשיות הביטחוניות בכלל ועם רפאל בפרט. רווחי החברה הממשלתית זינקו ברבעון השני של השנה פי שניים מ-61 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ל-132 מיליון שקל ברבעון הנוכחי. במחצית 2024 זינק הרווח פי שלושה, מ-111 מיליון שקל במחצית 2023 ל-364 מיליון שקל.

המכירות זינקו ברבעון השני ב-25% ל-3.9 מיליארד שקל. המכירות במחצית 2024 גדלו ב-28% ל-7.8 מיליארד שקל. צבר ההזמנות זינק לסכום שיא של כל הזמנים והגיע ל-59 מיליארד שקל.

בפעם החמישית ברציפות: בנק ישראל מותיר את הריבית ללא שינוי -  ברמה של 4.5%
מה שטוב לאמריקה – טוב לישראל? יחלו מגעים להחלת רפורמת הייבוא גם על ארה"ב

רפאל מפתחת עבור צה"ל את מערכת כיפת ברזל וקלע דוד להגנה ממתקפות טילים, את מערכת מעיל רוח להגנה מהתקפות טילי נ"ט נגד טנקים וטילי ספייק נגד טנקים. החברה מונה 40 חברות בישראל וברחבי העולם.

היו"ר יובל שטייניץ: "רפאל מציגה נתונים מצוינים וביקוש גובר למערכותיה בארץ ובעולם. החלטת S&P להעלות את דירוג רפאל לרמה הגבוהה ביותר בישראל מעידה על איתנות פיננסית. לצד הפיתוחים הטכנולוגיים, גם בתחום התנהלותה הכלכלית, רפאל עושה את הבלתי ייאמן וממשיכה לצמוח בעקביות".

המנכ"ל יואב תורג'מן, שהחליף את יואב הר אבן: "רפאל משקיעה משאבים רבים בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך המקנות יתרון משמעותי בשדה הקרב וזוכות להכרה בינלאומית ולביקוש גובר. החברה תגייס 2,200 עובדים הכוללים מדענים ומהנדסים".