תמי מרקוביץ', סמנכ"לית השיווק של חברת "נירלט", נבחרה בידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש אוגוסט 2024, בזכות מהלך שיווקי מעורר השראה, על רקע מתקפת הפתע על ישראל ב-7 באוקטובר,  במהלכה נפגע אתר הייצור של נירלט בקיבוץ ניר עוז באופן משמעותי.

ב-7 באוקטובר 2024 נשרפו מפעל המים ומרכז ההפצה של מפעל הצבע נירלט, הממוקם בקיבוץ ניר עוז. בעקבות הפגיעה, התמודדה החברה עם אתגר עצום – שמירה על אספקת המוצרים ללקוחות ושיקום המפעל במהירות. בפן השיווקי, נירלט פעלה בנחישות לשמירת אמון הצרכנים ולהתאמת פעילותה למציאות החדשה.

בחודשיים האחרונים, החברה השיקה את "קמפיין התקומה" עם המסר: "שרפו לנו בניר עוז את מפעל הצבע הטוב ביותר בארץ. נקים בניר עוז את מפעל הצבע הטוב ביותר בעולם״. הקמפיין כלל עיצוב מחדש של אריזות, שילוט ייעודי בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור נרחבת, במטרה להחזיר את נירלט לתודעה הציבורית ולהראות את יכולתה להתאים את עצמה במהירות למצבים משתנים ולמצוא פתרונות ייצור חלופיים מבלי לפגוע באיכות המוצרים.

המהלך השיווקי הוביל לשיח נרחב ברשתות החברתיות ובקרב קהלי יעד רבים ומגוונים, לצד הישגים מקצועיים משמעותיים, בהם: עלייה במכירות הן בחנויות פיזיות והן באתר נירלט, הגדלת מספר הביקורים באתר והשתתפות בתחרויות פרסום יוקרתיות. החברה זכתה במקום הראשון בדירוג הפרסומות המשפיעות בשבוע עליית הקמפיין.

מנימוקי ועדת השיווק: "תמי מרקוביץ' הובילה את נירלט בתקופה מאתגרת וחשפה את הציבור לסיפור מעורר השראה, תוך שמירה על מקצועיות ומחויבות לערכים ישראליים. קמפיין התקומה של המפעל קיבל תגובות חיוביות הרבה מעבר לקמפיין פרסומי רגיל, והוביל לעלייה במכירות. מדובר במהלך ייחודי שהצליח לבלוט ולרגש בתקופה קשה למדינה ולתושביה".