הנהלת ענקית התקשורת בזק החליטה בימים אלה לגנוז קמפיין בכיכובו של האמן גידי גוב לעידוד השימוש בנתב Be. ההחלטה התקבלה לאחר שאנשי השיווק והפרסום הגיעו למסקנה שהקמפיין אינו מספיק אטרקטיבי ואינו משרת את המטרה.
למרות ההוצאה הכספית, שנאמדת במאות אלפי שקלים, הוחלט כי אין הצדקה לכך, ולכן הקמפיין, שתוזמן להתקיים במהלך דצמבר עד סוף השנה, יידחה ל־2020. יצוין כי הנתב Be נועד לשפר את איכות הגלישה, לשפר את התקשורת בין החדרים ולחזק את מעמדה של בזק בתחום האינטרנט.
כוכב הקמפיין היה גידי גוב, הפרזנטור העיקרי של החברה בשנים האחרונות. גוב כיכב במהלך 2019 בקמפיינים שונים ויצירתיים לנתב האינטרנט החדיש, עם שחקני חיזוק כדוגמת כוכב הזמר עומר אדם, זמר נוסף שגילם את זוהר ארגוב ועוד.
העובדה שהקמפיין הנוכחי נגנז לא מעידה בהכרח על פגיעה במעמד גוב כפרזנטור בזק. הנהלת בזק, בראשות המנכ"ל דודו מזרחי, עושה מאמצים לחזק מעמדה בשוק האינטרנט הביתי והעסקי ולבדל אותה מחברות התקשורת האחרות. לשם כך, בזק משקיעה מיליוני שקלים על קמפיינים פרסומיים, אולם בשנה הבאה יקוצצו גם תקציבים אלה. אמש לא התקבלה תגובת בזק לידיעה.