חברת IL MAKIAGE רוכשת את Voyage81, סטארטאפ דיפ-טק מבוסס בינה מלאכותית בתחום ה-computer vision. מדובר בחברה הראשונה בעולם שפיתחה טכנולוגיה מוגנת-פטנט מבוססת אלגוריתמים המאפשרת שחזור מידע היפרספקטראלי ממצלמות סמארטפונים. סכום הרכישה מוערך ב- 40 מיליון דולרים.

כאמור, איל מקיאג', אשר הושקה בארה"ב ב-2018, היא אחת מחברות האונליין הצומחות ביותר בארה"ב. החברה מפתחת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית אשר מחברת בין צרכנים לבין מוצרי ביוטי ע"י אבחנה והתאמה פרסונאלית אונליין. הרכישה תאפשר ל-IL MAKIAGE להשתמש ביכולות ההדמייה ההיפרסקטרליות מוגנות-הפטנט של Voyage81, זאת כדי לחזק עוד יותר את המוצרים הטכנולוגיים והאלגוריתמים הקיימים שפיתחה החברה, ועולה בקנה אחד עם מחויבותה של IL MAKIAGE להמשיך להוביל את תעשיית הביוטי העולמית המקוונת באמצעות טכנולוגיה. 

התוכנה אותה פיתחה Voyage81 מסוגלת בין היתר למפות ולנתח תכונות ומאפייני עור, לזהות זרימת דם באזור הפנים, וליצור מפות מלנין והמוגלובין באמצעות תמונת RGB פשוטה ממצלמת הסמארטפון. טכנולוגיה זו תאפשר למנף את מצלמות הסמארטפונים של המשתמשים ולספק יכולות אבחנה והתאמה אונליין מתקדמות למשתמשי IL MAKIAGE וכן למותגים העתידיים של החברה אשר הראשון שביניהם יושק בתחילת 2022. המייסדים של Voyage81 יצטרפו לצוות הטכנולוגי של IL MAKAGE בתפקידי מפתח.

הסטרטאפ עובד בימים אלה בשיתוף פעולה עם יצרני הסמארטפונים הגדולים בעולם, על פיתוח פתרון משולב חומרה, שיחד עם יכולות התוכנה ההיפרספקטרלית של החברה, יאפשר שיפור משמעותי באיכות תמונות המצולמות בתנאי תאורה נמוכים.