קיבוץ גלויות במלון: עשרות עולים חדשים התקבלו לעבוד במלון קמפינסקי החדש בתל אביב. המלון עתיד להיפתח ב-15 במרץ ובימים אלה עסוק אגף משאבי האנוש במלון בגיוס עובדים למגוון רחב של תפקידים. בין העובדים החדשים ניתן לראות עולים חדשים שהגיעו לישראל מ-18 מדינות עם רצון לעבוד בתחום המלונאות.

בין העובדים החדשים תוכלו למצוא את אחראית הקבלה שהיא עולה חדשה מהודו, את מנהל הבריכה - עולה חדש מצרפת ואת מנהלת טרקלין העסקים Horizon Lounge שעלתה מרוסיה ומביאה עמה ניסיון רב בשירות לאחר שעבדה גם במלון קמפינסקי במוסקבה. נותן השירות הבכיר בסוויטות היוקרתיות הגיע מקוסטה ריקה לאחר שהיה באטלר במלונות יוקרה בברצלונה, ונתן שירות אישי לראשי מדינות ונציגים של בתי מלוכה. הוא סיים את תהליך העלייה לפני כחודש.

גיא קלימן, מנכ''ל המלון: "העולים החדשים שהתקבלו לעבודה מגיעים עם רקע מתאים מתחום המלונאות הבכירה ברחבי העולם, ויש גם מי שעבדו ברשת קמפינסקי בחו"ל ומביאים איתם ניסיון רב בתחום השירות גם למלון הראשון שייפתח בקרוב בישראל". 

יובל פומרנץ, סמנכ"ל משאבי אנוש של דיויד קמפינסקי ת"א: "תהליך גיוס העובדים לתחום מלונות היוקרה דורש מאמץ רב וחיפוש אחר העובדים המנוסים והשירותיים ביותר. שמחנו לקבל הרבה פניות מרחבי העולם שהביאו גם להחלטה לעלות לישראל עם פתיחת המלון בתל אביב וכך אנחנו זוכים לצוות עובדים עם ניסיון במלונות יוקרה מכל העולם". 

מלון דיויד קמפינסקי תל אביב יהיה המלון ה-80 של הרשת שהוגדר לא מכבר על ידי מנכ"ל הרשת כמלון הדגל של קמפינסקי בעשור הקרוב. 

בתמונה מימין לשמאל: אנה אנטליס מרוסיה, מעיין סאנקר מהודו, מיכאל ביטן מצרפת, גיא קלימן מנכל מלון קמפינסקי תל אביב, אלכס ביבס מקוסטה ריקה, נטלי כהן מלונדון, טינה בן עזרא מטורקיה.