המשק נמצא במגמת צמיחה מתמדת, והתהליך מלווה בתנופת השקעות ברשתות הקמעונאיות. רשת הקוסמטיקה אפריל חנכה אתמול חנות דגל בקניון TLV בתל אביב בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. לרגל הפתיחה, אירחה הרשת בישראל את דוד בנדק, מומחה הבישום הפריזאי ומייסד מותג הבוטיק BDK.

הסניף החדש המשתרע על 200 מ"ר הוא הגדול והחדשני מבין 44 סניפי הרשת. מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר: "אפריל היא רשת ביוטי מובילה ומתפתחת. היא מביאה לישראל את מוצרי הבישום והטיפוח של המותגים המובילים, התואמים למגמות ולטרנדים העולמיים". ואילו רשת האופטיקה בליסימה פותחת חנות חמישית במתחם פלורנטין בתל אביב בהשקעה של 400 אלף שקל. החנות מהווה קונספט חדש וייחודי שמציגה הרשת.

הרשת משווקת מותגים בלעדיים חדשים כמו רימל, פרידום, ריפליי 69 וכן דגמים ייחודיים של מותגי משקפי השמש והראייה כמו מוסקוט, קלווין קליין, דיור, בוס ועוד. ואילו המותג מק גלידה מבית רשת הגלידריות של מקדונלד'ס שהושק לפני שנה מתרחב לעוד ארבעה סניפים: בקניון מלחה בירושלים, בקניון בת ים, בקניון הקריון וסניף בלונדון מיניסטור המשופץ בתל אביב, שיתחדש בסניף מק גלידה צמוד. רשת מק גלידה תמנה עד סוף השנה 13 סניפים.