טרנד "תיירות השינה" במלונות היוקרה, שעליו דווח בהרחבה בכתבה ב־CNN, גרם לאפקט חיובי על יצרני מערכות השינה בישראל. מדובר בחברות כמו עמינח, הולנדיה, סימונס וסילי, שנהנו מהבום בתחום.

רשת Hollandia מנצלת את חודש הקניות ומציעה מגוון פריטים במחירי מבצע של עד 50% הנחה. סילי ואירופלוס הום יוצאות גם הן במבצעי הנחות. סילי תציע הנחות של עד 25% על מגוון מוצרי שינה כמו מזרנים.

חוויית השינה בבתי המלון כוללת לא רק מזרנים אלא גם תפריט כריות, הכולל כרית קשה, רכה וטבעית עם חומר מקרר. כדי להעצים את תחושת הביתיות בתי מלון יוקרתיים ממתגים את עצמם בכותרת "אנחנו מעמידים את השינה לפני כל דבר".

לפי נתוני יצרנית מערכות השינה עמינח שבשליטה ובניהול רוני שוורץ, בשנת 2022 סופקו מערכות שינה ומזרנים ל־60 בתי מלון יוקרתיים בישראל בהיקף של 40 מיליון שקל.

עם בתי המלון האלה נמנות רשתות כמו מלונות בראון, יערות הכרמל, מלון כרמים, מלון מצפה הימים (מקבוצת ישרוטל), רשת מלונות הבוטיק 7 מיינדס של דוד פתאל, מלון וולדורף אסטוריה מקבוצת רשת הילטון ועוד.

שוורץ: "בתי מלון יוקרתיים בעולם ממתגים את עצמם כספקי מערכות השינה הטובים יותר. בשנה האחרונה הם מציעים חבילות שינה ותוכניות לשיפור השינה. זה כרוך באיכות המזרן, טיב הכרית, צפיפות הסדינים, אטימת לרעשים ועוד".