גל הקור של הימים האחרונים הביא לזינוק בביקוש למכשירי החימום לבית. מדיווחי ספקי הרשתות, הביקוש מאפיין את כל סוגי המוצרים. חברת ברימאג מציעה לחורף 2023 מגוון רחב של רדיאטורים של המותג האיטלקי דלונגי. מור מוסקוביץ, מנהל תחום בחברה: "קיים מעבר חד לחימום באמצעות מזגנים, רדיאטורים ומפזרי חום. רדיאטור מתאים לחימום כל חדרי הבית, כולל סלון ופינת אוכל. 22 מעלות, היא הטמפרטורה המומלצת לחימום. אין להניח על המכשיר בגדים לייבוש".

הסופה "ברברה" כאן ובגדול: כמה גשם ירד בעיר שלכם, ומי השיאנית?

ארז וסנר, סמנכ"ל מכירות ברשת מחסני חשמל: "המספרים כרגע מטורפים. מתחילת השבוע מכרנו את כמות מוצרי החימום שמכרנו בינואר כולו. עיקר העלייה היא במוצרי חימום כמו תנורי חימום גדולים, רדיאטורים עם 9 צלעות, פטריות חימום למרפסת ואפילו תנורי אח שמותקנים על הקיר".

במוצרי החירום בולטים מערכות אל־פסק למחשב כנגד קפיצות חשמל, תאורת חירום וסוללות גיבוי עוצמתיות לטלפונים הסלולריים. מחסני חשמל מספקת מגוון מוצרי חימום בהוזלה של כ־20% בהשוואה למחירי דצמבר.

רדיאטור דלונגי מבית ברימאג  (צילום: יחצ)
רדיאטור דלונגי מבית ברימאג (צילום: יחצ)

מרשת א.ל.מ נמסר שמתחילת השבוע זינקו ב־30% מכירות מוצרי החימום לבית כולל מזגנים, תנורים, מקרני חום ומפזרי חום. מאיה שליו שרוני, סמנכ"לית: "הצרכן נערך לסופה ברברה והקדים לרכוש מוצרי חימום לשהייה ארוכה. הייתה התנפלות על מפזרי חום ותנורים לצד מזגנים".