דלתא מותגים הרוויחה ברבעון הראשון של 2023 15.1 מיליון שקלים, ירידה של 21% בהשוואה לתקופה המקבילה. הקיטון נובע מהיחלשות השקלים לעומת הדולר ומהוצאות על עסקות הגנת מט"ח. החברה מנוהלת בידי ענת בוגנר ובתפקיד יו"ר הדירקטורוין משמש אייזיק דבח בעל השליטה.
יחולק דיווידנד של 7.5 מיליון שקלים שנוסף ל־18 מיליון שקלים שחולקו. ההכנסות גדלו ב־3% ל־221.1 מיליון שקלים. הקניות באינטרנט היוו 15% מהמכירות לעומת 12.8% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול במכירות הוא הישג (בזכות מלאי המותגים האיכותיים), לנוכח הירידה בצריכה בענף ההלבשה.
החברה צופה גידול של 37% במספר החנויות עד סוף שנת 2026 ל־280 לעומת 205 כיום. במהלך הרבעון הראשון, נחתם הסכם להפעלת 30 חנויות ואתר אינטרנט עבור המותג Bath and Body Works בתחום מוצרי הטיפוח והאווירה לבית.
החברה השלימה במהלך הרבעון עסקה לרכישת מלוא מניותיה של חברת גולף, בדרך של מיזוג משולש הופכי, במחיר של 425 מיליון שקלים בעסקת מזומן, בתוספת תשלום של 25 מיליון שקלים, בכפוף לתוצאות גולף.
ענת בוגנר המנכ"לית: "מכירות המותגים Victoria's Secret ו־Panta Rei שהושקו בשנת 2022 צוברות תאוצה ועד סוף שנת 2023 תיפתחנה שתי חנויות ראשונות של ויקטוריה סיקרט (בנוסף לאתר שהושק בדצמבר), 5 נוספות ל־Panta Rei ו־5 חנויות Bath & Body Works".
היא הוסיפה: "החברה ממוקדת בניהול המלאי הקיים, ובסוף הרבעון הראשון קטנה משמעותית יתרת המלאי לעומת הרבעון המקביל אשתקד, למרות השקת המותגים החדשים. המומנטום החזק בפעילות האונליין נמשך גם בתחילת 2023".