לאחר כשנתיים ללא קמפיין מקיף, ולאחר שדחתה את ההשקה הנוכחית בגלל המלחמה, יוצאת היום (רביעי) אמריקן אקספרס בתוכנית הטבות משודרגת למחזיקי כרטיס גולד עם מגוון הצעות ערך המתכתבות עם המצב.
המשק ממשיך להתאושש: ייצוא שירותי ההיי טק מתנהל בצמיחה
בגלל המצב בצפון? המסחר בבורסה מתנהל בירידות שערים
מבדיקה עולה כי הכרטיס מתאים לאוכלוסייה הנמנית על העשירונים 7־9 במשק הישראלי. הכרטיס המשודרג של החברה עשוי מפלטינום מתכתי ומעליו כרטיס הסנטוריון, המיועד כאמור לאלפיון מצומצם שקהל לקוחותיו נאמד ב־2,000־3,000 בני אדם.
לרגל ההשקה, יוצאת החברה בקמפיין ראשון זה שנתיים תחת הכותרת "הסוד הוא גולד", שעלותו נאמדת במאות אלפי שקלים. המצטרפים בחודשיים הראשונים יזכו ל־1,200 נקודות – שווי ערך לקנייה ב־100 שקל ברשת KSP.
בין ההטבות הבולטות: חברות במועדון פתאל וחברים ללא עלות, משלוח חינם בוולט, ארוחות ילדים ללא עלות במקדונלד'ס ומנות ראשונות או אחרונות חינם במגוון מסעדות.
המנכ"ל מני כהן: "אמריקן אקספרס ממשיכה ליצור הצעות ערך מבודלות המתואמות לצורכי הלקוחות. בשוק רווי כרטיסים דומים, הגולד של אמריקן אקספרס מקנה הטבות ייחודיות וקבועות".