מזג האוויר החם, העושה שמות בציבור הישראלי, רק משמח את חברות המיזוג. חברת תדיראן מוצרי צריכה הרוויחה ברבעון השני של 2017 24.4 מיליון שקל - גידול של 1.1%. הגידול ברווח נרשם למרות ירידה במכירות, מ־240 מיליון שקל ל־204 מיליון שקל, בגלל חודש יוני הקריר. את מחצית 2017 סיימה החברה ברווח של 33.2 מיליון שקל לעומת 32.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. המכירות במחצית 2017 הסתכמו ב־360 מיליון שקל, לעומת 393 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב־2016.
עם זאת, החודשים יולי ואוגוסט שלאחר מועד המאזן, נחשבו השנה לחמים במיוחד. הדבר צפוי להתבטא בגידול ניכר במכירות ברבעון השלישי של השנה. החברה נשלטת על ידי משה ממרוד, המחזיק ב־70% ממניותיה. נתח השוק שלה בתחום המיזוג הביתי עומד על 37%, בהשוואה ל־45% של חברת אלקטרה. החברה עושה את כל המאמצים לצמצם את הפערים. עם פרסום הדוחות הוחלט לחלק דיווידנד של 16.5 מיליון שקל, שיתווסף ל־20 מיליון שקל שכבר חולקו ברבעון הראשון.
לתדיראן כמה מנועי צמיחה, שהבולט שבהם הוא יצוא מזגנים לאירופה. החום באירופה וגם בארה"ב מתחיל להיות מכביד לא פחות מהחום בישראל. החברה תחשוף בתוך כמה שבועות את תוכנית היצוא של מוצרי מיזוג חדשניים, המפותחים במפעל בעפולה. מנוע צמיחה נוסף הוא הכניסה לתחום החיסכון האנרגטי. החברה זכתה בנובמבר 2014 במכרזי ייעול ב־11 בתי חולים ממשלתיים והתקינה בהם מערכות חיסכון. תדיראן תהיה זכאית ב־15 השנים הקרובות ל־80% מפירות ההתייעלות.
החברה פועלת גם בארה"ב ולאחרונה התקינה מערכות ייעול בבניין הנהלת מורגן סטנלי במנהטן. לסיבוב הגיוס שהושלם באפריל 2016 לפי שווי 40 מיליון דולר, הצטרפו לאומי פרטנרס, איש העסקים יעקב שחר וחברת אאור קראוד. המזגן המשוכלל ביותר והפופולרי לצריכה ביתית הוא תדיראן אלפא.