רמי לוי, בעל השליטה ברשת שיווק השקמה, שובר את שוק קפסולות הקפה והחל למכור קפסולות תחת מותג פרטי ב־50% מתחת למחיר השוק, כך נודע ל"מעריב". מחירי שרוולי הקפסולות (עשר קפסולות לשרוול) אצל המתחרים נעים מ־15 ל־16 שקלים (במותגים כגון עלית, לנדוור או סטארבקס). במותגים מובילים כמו נספרסו הם נעים בין 23 ל־24 שקלים ליחידה.
קפסולות המותג הפרטי של רמי לוי יימכרו ב־9.90 שקל לשרוול. כל הקפסולות ניתנות לשימוש גם במכונות הקפה של נספרסו. הקפסולות החדשות משווקת בחמישה טעמים, במגוון דרגות חוזק: קפסולות קפה Colombia בדרגה 7 המוחלשת, קפסולות קפה Brazil בדרגה 8, קפסולות קפה ORO דרגה 9, קפסולות קפה vivace בדרגה 11 וקפסולות קפה Tradizione בדרגה 12. סדרת קפסולות הקפה מיוצרת על ידי קבוצת ג'מוקה ממילאנו, איטליה. הקפסולות הן בכשרות בד"ץ בית יוסף (פרווה).
פסולות הקפה הפכו לפופולריות ביותר בישראל. במונחי רשתות השיווק הן מכונות "לוס לידר", כלומר שווה לעתים למכור אותן במחיר עלות כדי למשוך קונים. סביר להניח שרשתות קמעונאיות מובילות כדוגמת שופרסל לא יהיו אדישות למחירים החדשים ויורידו אף הן מחירים. נזכיר כי בעבר הוביל רמי לוי מהלכים שיווקיים כדוגמת "עוף בשקל" ועוד.