עונת תווי השי לקראת ראש השנה בפתח ורמי לוי מנצל זאת היטב. ל"מעריב" נודע כי לאחר שרכש את השליטה בחברת התעופה ישראייר הוא ינפיק לראשונה את "התו המלא", הכולל גם טיסות ודילים לחו"ל, כולל בתי מלון.
את התו גם ניתן לממש באתר רמי לוי שופינג לרכישת מכשירי חשמל, בשמים, צעצועים, ומוצרים לעיצוב הבית. התו לראש השנה ישווק הן כתו פלסטיק וגם כקוד דיגיטלי. הקוד מתאים גם לטלפונים שאינם חכמים ואין צורך בחיבור אינטרנטי.
התו יכובד במגוון מסעדות ואטרקציות כגון: רשת גרג, רשת ביגה, עד העצם, בני הדייג, מילק בר, מנדרין, ריבר ועוד. לקוחות התו הבולטים כוללים את התעשייה האווירית, משרד האוצר, בנק לאומי, בזק, הדסה עין כרם, אלדן, ישרוטל, נס טכנולוגיות ועוד.
רשת רמי לוי שיווק השקמה היא הראשונה הממתגת את התו לראש השנה. רשתות שיווק אחרות, בהן שופרסל, מתכננות אף הן לצאת בתו חדשני וחלקן יעשו זאת בשיתוף פעולה עם חברות כרטיסי האשראי. הבנקים והחברות הגדולות יחלקו השנה מתנות לחגים בשווי של מאות שקלים לעובד.