מלונות הקפסולה, שהחלו כאחד הטרנדים הפופולריים ביפן כפתרון לעובדים במקומות עבודה מרוחקים, כבר הגיעו לישראל. ל"מעריב" נודע שמשפחת דביר אינדיג "התלבשה" על הטרנד, ולאחר ניסיון מוצלח בקפסולה ירושלמית החליטה להקים 20 מלונות בכל רחבי הארץ.
הקפסולות יופעלו במיתוג רשת המלונות capsulelnn. מלון הקפסולה הראשון כבר נפתח ברחוב יפו בירושלים בהשקעה של 1.5 מיליון דולר. המתחם כולל 26 קפסולות אירוח, חלקן לאדם בודד וחלקן לזוגות, באורך 2.2 מטר, רוחב 1.2 מטר וגובה 1 מטר.
כל קפסולה כוללת מיטה, מזגן, טלוויזיה רב־ערוצית, תאורה מתכוננת, חיבור ל־WIFI, חיבור להטענת טלפון ועוד. ברחבת המתחם חדר אירוח לשירות כל האורחים, מקלחונים, שירותים, וחדר לוקרים אישיים, לשמירת תרמילים, מזוודות וחפצי ערך.
המחיר ליום עבור אירוח במלון הקפסולה בירושלים הינו 99 שקל לאדם בודד ו־199 שקל (לפני מע"מ) לקפסולה לזוג. כאמור, מלונות הקפסולות הינם טרנד עולמי המאפשר, במיוחד לצעירים, אירוח, לינה ושירותים בסיסיים מבלי לשלם מאות שקלים עבור לילה במלון בדרג בינוני.
דביר אינדיג, היזם: "מלון הקפסולות הפך בחודשים האחרונים ללהיט בקרב צעירים, ישראלים ותיירים ועובד בתפוסה של מעל 90%, ולכן החלטנו להרחיב את הפעילות ולהקים רשת מלונות קפסולות בפריסה ארצית".