קבוצת לוחמי סייבר ישראליים בשם @WeRedEvils, אשר פועלים מאז תחילת המלחמה, טוענת כי פרצה ביום רביעי בערב לרשת החשמל בטהרן - וניתקה אותה למשך כשעתיים, ורמזו כי בין המנותקים, נמצא גם המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי.

הם כתבו בערוץ הטלגרם שלהם: "בימים האחרונים הצלחנו לפרוץ לעשרות מערכות רגישות אירניות שלא נפרט לגביהם, ביניהם מערכת החשמל בטהרן וכפרים מסביב. ניתקנו אותם מהחשמל והשארנו עשרות אלפי תושבים ללא יכולת תקשורת וחשמל למשך שעתיים ועד רגע זה. זה מסר מאיתנו לאיראן, אל תשחקו באש. המכה הבאה תהיה קשה יותר עם הרבה מאוד נפגעים וזה יהיה שונה מתקיפות סייבר שאתם מכירים".

למעשה, הם החלו בפעילות עם ראשית המלחמה, ועד כה הצליחו לטענתם לפרוץ ולמחוק את כל התכנים והנתונים והקישורים שהיו בערוץ טלגרם בשם Gazanow. הם כתבו: "נשבית, נפרוץ, נהרוס כל דבר שקשור לחמאס".

מספר ימים לפני כן, הם הצליחו להפיל מספר אתרי חדשות פלסטיניים, את אתר אל ג'זירה וגם האתר של חמאס עצמו. בנוסף, הם טענו כי השביתו את הפעילות וחשבונות הוואטסאפ של האחראים על תכנית המקלטים בצפון עזה. במקביל, הם פרסמו קבצים בהם נטען כי ישנם פרטי כרטיסי האשראי של קרוב למיליון איראנים, לצד פרטיהם של 42 מיליון נוספים.