בזק השיקה, לראשונה בישראל, נתב חדשני התומך בתקן Wi-Fi 7 המתקדם בעולם. בזק היא בין החברות הראשונות בעולם שמשיקות את הדור הבא של Wi-Fi, המספק קצב הגבוה פי שלושה ואף יותר מהקצבים בשוק. בישראל, בזק היא הראשונה להשיק את התקן המתקדם, והיחידה בארץ שמספקת פתרון מלא הכולל נתב Wi-Fi. 

הישג בינלאומי מרשים לצוות מדעי החיים של קבוצת לוצאטו
סקירה: סוני ULT Wear – יותר באס, פחות פיצ׳רים, פחות מחיר

השקת ה־Wi-Fi המתקדם מתבססת על הנתב החדשני Be Multi Fiber. נתב זה מספק בנוסף לאינטרנט האלחוטי אפשרות לחיבור קווי בקצב של עד 5 ג'יגה. במסגרת פיילוט שערכה החברה, הנתב הותקן בעשרות בתים. 7 Wi-Fi מסוגל לתמוך בחיבור יציב של עד כ־300 מכשירים בו־זמנית ולספק חוויית גלישה, גיימינג וסטרימינג מצוינת. הנתב כולל הגנת סייבר מובנית מפני מתקפות DdoS ו־Phishing וכן הגנת Anti Bot. עשינו התקנה של הנתב החדש בבית כדי לבחון בעצמנו את התוצאות.

מי שמעדיף לשחק ללא כבלים במשחקי רשת תובעניים ימצא את הנתב החדש הכרחי - לא רק שהמהירות לא נופלת בשום מקום בבית, גם היציבות במהלך המשחק היא יוצאת מן הכלל. הדבר נכון גם לגבי צפייה בסרטים באיכות גבוהה מאוד. בבדיקה של הנתב החדש במכשירים תומכים קיבלנו את המהירות המקסימלית המובטחת בכל מקום בבית.

הנתב תומך בתדרים 5GHz ,2.4GHz ו־6GHz והוא בעל MLO – Multi Link operation, המאפשר לו לפעול על מספר תדרי Wi-Fi בוÎזמנית. בנוסף, הוא בעל רוחב פס של תעבורת נתונים 320MHz בתדר ה־6GHz לקצבים גבוהים במיוחד על גבי הרשת האלחוטית.

הנתב מתבסס על ערכת השבבים המתקדמת ביותר בעולם של Broadcom מדגם BCM68880, בעל חיבור רשת קווית 10Gb לקצבים גבוהים, ועוד ארבעה חיבורי רשת קווית 1Gb. הנתב החדש עוצב בישראל וממשיך את הקו של נתבי ה־Be, שהופכים אותו לפריט דקורטיבי. הוא הנתב הראשון של בזק המעוצב בשחור עם עץ.

סמנכ"לית השיווק של בזק טלי פולג מסרה בעקבות ההשקה: "ה־Wi-Fi 7 הוא דלת כניסה לעולם חדש, המרחיב את אפשרויות השימוש באינטרנט הביתי. דווקא היום, כשבזק כבר ביססה את מעמדה כרשת הסיבים המובילה בישראל, חשוב לנו להביא את בשורת הדור הבא של ה־Wi-Fi כשהיא בשלה ולהנגיש ללקוחות שלנו את טכנולוגיות העתיד. אנו צפויים לראות בעתיד הקרוב את המכשירים השונים תומכים בקצבים גבוהים וב־Wi-Fi 7, והאחריות של בזק להיערך כבר היום לצרכים ההולכים וגוברים של הלקוחות".