Oral-B, המותג המוביל בעולם בחדשנות בתחום היגיינת הפה ומברשות השיניים, מציג בישראל את מברשת השיניים iO3 - מברשת שיניים מהפכנית עם המנוע המגנטי המתקדם בעולם.

פרט להתקדמות הטכנולוגית המשמעותית, מברשת השיניים החדשה מאפשרת ניקוי יסודי, עדין ושקט יותר מאי־פעם, הודות לטכנולוגיה חדישה המסירה עד 100% יותר פלאנק ממברשת ידנית. הצחצוח מעניק תחושת ניקיון ורעננות לאורך זמן תוך הפחתת תחושת כאב במהלך הצחצוח. 
בסקר שנערך עך ידי גיאוקטגרפיה עבור מותג היגיינת הפה Oral-B, אשר בחן את הרגלי הצחצוח של הישראלים, עלה כי רק 26% מהנשאלים מצחצחים את השיניים רק פעם אחת ביום. זאת, בניגוד להמלצה הגורפת של האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים לצחצח שיניים פעמיים ביום. בנוסף, 4% מהישראלים כלל לא מצחצחים שיניים באופן קבוע.

מברשת השיניים Oral-B iO3 עושה שימוש בטכנולוגיה מגנטית מהפכנית שמעניקה ניקוי מקצועי וחווית צחצוח עדינה ומותאמת אישית. המברשת מגיעה עם שלושה מצבים חכמים לצחצוח בהתאמה אישית: ניקוי יומי, טיפול בשיניים רגישות והלבנה.

המכשיר מצויד גם בתצוגה אינטראקטיבית המסמנת בצבע אדום, לבן או ירוק כדי להתריע אם הצחצוח חזק מדי, עדין מדי או עם הלחץ הנכון. למברשת סוללה איכותית ומטען עם נעילה יציבה שמספק טעינה מהירה. ואולי הכי חשוב, מדובר במברשת נוחה מאוד שנותנת תחושה נעימה ורעננה בפה. היא זמינה בצבעים שחור, שחור מט, כחול בהיר וורוד. המחיר המומלץ לצרכן הוא 599.90 שקל.