חברת הסטארטפ הישראלית Rivery, אשר פיתחה פלטפורמה חדשנית לבנייה ואוטומציה של תהליכי שינוע ומידול דאטה בענן, מכריזה היום על זמינות שירותיה עבור ארגונים הרוצים לשמר את הדאטה שלהם בישראל באמצעות תשתית הענן הישראלי של AWS. ריברי מפשטת את תהליך הבאת הנתונים לבסיס הנתונים שבענן. בין אם מקור המידע הוא בסיס נתונים תפעולי או מערכת צד ג׳, ריברי מספקת חיבור מובנה לשלל מקורות וניהול מלא של תהליך שינוע הדאטה לענן ללא מאמץ. 

פלטפורמה זו תשרת עסקים רבים בישראל ובפרט את הארגונים המשויכים לשוק הדיגיטלי של פרוייקט "הנימבוס", אשר מכשיר שירותי ענן בישראל לגופי ממשלה ישראליים, לרבות רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות וארגונים במגזר הציבורי, במטרה להניע חדשנות ולקדם שירותים דיגיטליים חדשים עבור אזרחי ישראל. בכך ריברי הינו למעשה כלי ה-ELT שמאושר בנימבוס (חלק מרובד 5 בפרויקט), בתהליך רכישה פשוט דרך המרקטפלייס. המעבר של גופי ממשלה לטכנולוגיה זו נעשה בליווי צמוד של צוות ריברי בישראל על מנת להכווין את צוות הדאטה של הארגון לניצול מקסימילי של הדאטה בעזרת שירותי ענן.          

ריברי הינה פלטפורמת ייחודית לניהול תהליכי אינטגרציה של דאטה מקצה אל קצה החל מהבאת הדאטה ממאות מקורות, טרנספורמציה, אורקסטרציה ועד לתהליכי Reverse ETL. ריברי מאפשרת להאיץ את התפוקה של צוותי הדאטה ולחסוך עבודה אשר נעשתה בעבר בעזרת מספר כלים עם סיבוכיות גבוהה.

בין יתרונות פלטפורמת ריברי: חיבור פשוט לכל מקור נתונים, עיבוד מידע ללוגיקות העסקית של הארגון, ספריית לוגיקות עסקיות מובנית עבור מקורות מידע נפוצים כגון מערכות שיווק דיגטיליות, תהליכי שליפה מבסיסי נתונים תוך מינימום פגיעה במשאבי התשתית ומקסימום בטיחות לנתונים המשונעים לענן, שליטה מלאה בנתונים, משתמשים וסביבות ועוד. כמו כן, הפלטפורמה אשר נבנתה מראש לניצול יתרונות טכנולוגיות ענן, מאפשרת יצירת תהליכי שינוע חדשים תוך דקות ובתשלום רק לפי צריכה ובכך חוסכת זמן וכסף ללא צורך בהגדרה או תחזוקה של תשתית, עם אבטחה ואמינות מובנים. 

איתמר בן חמו, מנכ"ל ומייסד חברת ריברי: "מהלך זה נעשה במטרה לשרת את השוק הישראלי ויהווה פתרון משמעותי עבור ארגונים ומוסדות רבים. ריברי מהווה את הדרך המהירה והבטוחה של ארגונים להביא דאטה ממקורות פנימיים וחיצונים לארגון לתוך הענן הישראלי, בשאיפה להיות הפתרון שבאמצעותו המגזר הציבורי יבצע מיגרציה לענן של AWS״ .

ריברי מספקת פלטפורמה עבור בנייה ואוטומציה של תהליכי שינוע ומידול דאטה בענן, במטרה להנגיש במהירות את המידע העסקי ממאות מקורות פנימיים וחיצוניים. בעזרת ריברי, אנליסטים ומהנדסי דאטה מתפנים לניתוח המידע, הפקת תובנות והאצת הפעילות העסקית. בין החברות מבוססות הענן שמשתמשות בפתרון של ריברי לניהול ביג דאטה ניתן למנות את: Riskified, American cancer Society, NEXT, סודה סטרים, מנורה מבטחים, הראל, מימון ישיר ו- fiverr.