הטכנולוגיות של המטענים בהם אנחנו משתמשים משתפרות כל הזמן. מהירות הטעינה רק הופכת למהירה יותר, מספר החיבורים וההספק ההטענה רק עולה, אבל העיצוב נשאר יחסית משעמם. המטען Nexode של חברת אביזרי הסלולר והמחשבים – UGREEN לוקח את העיצוב לכיוון שונה.

ה-Nexode מגיע במראה של רובוט חמוד, כאשר החזית שלו היא מסך המציג פנים. באמצעות הבעות העיניים של הרובוט, אפשר להבין שהמטען נמצא במצב המתנה, טעינה מהירה או שהטעינה הושלמה. מעבר לזה, ב-UGREEN שילבו כיסוי בתצורת רגליים לרובוט, המאפשר להניח אותו על שולחן העבודה, כאשר לא משתמשים בו.

UGREEN שילבה במטען טכנולוגיית GaN, זאת אפשרה להפוך את המטען הזה לקומפקטי כל כך. טכנולוגיית GaN, ראשי תיבות של גליום נייטריד, משמשת את היצרניות לפיתוח מטענים קטנים יותר, אשר מתחממים פחות ומספקים קצבי טעינה מהירה. כאן אנחנו מקבלים טעינה של 65 וואט, אשר מאפשרת לטעון בקלות לא רק סמארטפונים, אלא גם לפטופים.

UGREEN Nexode – שלושה חיבורים דינמיים

ל-Nexode יש שלושה חיבורים: שני חיבורי USB-C: החיבור הראשון הוא 65 וואט והשני תומך ב-30 וואט. החיבור USB-A תומך ב-22.5 וואט. מדובר בחיבורים דינמיים, המשנים את הספק הטעינה בחיבור של מספר מכשירים. למשל, בחיבור של שני מכשירים, USB-C ייתן 45 וואט והשני יספק – 20 וואט או בחיבור של שלושה מכשירים, מקבלים 45 וואט פלוס פעמיים 7.5 וואט בשני החיבורים הנוספים.

ב-UGREEN מציינים שהמטען מזהה ומספק את הטעינה המהירה במכשירי אייפון, גלקסי של סמסונג וגם במקבוק, כך שאפשר ליהנות מטעינה מקסימלית בסמארטפונים האלו. הוא תומך בתקני הטעינה PD3.0 ו-QC 3.0 עבור מכשירים תואמים. אני עבדתי עם המטען עם ה-Galaxy S24 Ultra והוא אכן סיפק את הטעינה המהירה של סמסונג.

תכונה נחמדה שקיימת כאן היא Trickle Charging השומרת על רמת טעינה מלאה של המכשיר על-ידי זרם קטן ומתמיד לסוללה, מה שמונע טעינת יתר ואמור לשמור על אורך חיי הסוללה.

בשורה התחתונה, ה-Nexode הוא מטען בעל הספק 65 וואט, המאפשר לטעון 3 מכשירים שונים בו זמנית, כאשר הוא מיועד גם לסמארטפונים וגם ללפטופים. הוא מציע תמיכה בתקני טעינה מהירים, כך שאם יש לכם סמארטפון של סמסונג, לא תתקשו לנצל את מהירות הטעינה המקסימלית שלו (שגם ככה לא ממש גבוהה – 45 וואט). חוץ מזה, הוא קומפקטי ומגיע במראה של רובוט עם מסך.

המחיר: 140 שקל באלי אקספרס

לאתר Gadget Review