גוגל ממשיכה להסתער על הבינה המלאכותית: Gmail תקבל יותר תכונות AI  שיקלו עליכם להתנהל בדואר האלטקרוני. החברה מתחילה להשיק פאנל צדדי חדש של Gemini  שיוכל לסכם שרשורי דואר אלקטרוני, לנסח עבורכם הודעות חדשות ולמצוא הודעות שקשה היה למצוא אותן בחיפוש הרגיל. הכלי יציע גם "הנחיות פרואקטיביות" והגולש יוכל לשאול את הבינה המלאכותית גם שאלות חופשיות. 

אליה וקוץ בה: השיפורים האלה אמנם שימושיים, אבל יהיו זמינים רק למשתמשי Gemini בתשלום: כדי ליהנות מה-AI תצטרכו להיות לקוחות של Google Workspace  עם תוסף של Gemini Buiseness או Enterprise, תוסף Gemini Education או Education Premium, או מנוי Google One AI Premium. 

אנליסטים המליצו להיזהר מפני הסתמכות מלאה על הכלים הללו לעבודה בהתחשב בעובדה שהבינה המלאכותית אינה מדוייקת לחלוטין. לפיכך, גם במהלך השימוש בג'מיני, כדאי לבדוק היטב את התוצר. אם למשל פקדתם על ג'מיני לכתוב עבורכם דואר אלקטרוני וודאו את ההצעה שלו לפני שתשלחו Send כיוון שהתשובות שתקבלו מהבינה המלאכותית עלולות להיות לעתים הזויות.

בתוך כך גוגל משיקה כאמור תכונות של Gemini ללוח הצד באפליקציות Drive, Docs ו- Slides. הבחרה לא פירטה את יכולותיו של ג'מיני באפליקציות האלה, אבל בהסתמך על טכנולוגיות דומות ברשת, ניתן להניח שג'מיני יוכל לחבר מסמכים ישירות על מעבד התמלילים, ולבנות מצגות מלאות על פי פקודה.