חברת הסטארטאפ הישראלית Cecilia.ai חתמה על שיתוף פעולה ראשוני עם  מלון  Wyndham Orlando Resort & Conference Center/Celebration הממוקם באורלדנו, בסמיכות לפארקים של דיסני. המלון הינו חלק מקבוצת ווינדהאם העולמית, המונה כ-9,000 בתי מלון ומקומות אירוח ברחבי העולם. במסגרת שיתוף הפעולה ברמנית AI רובוטית בשם "שרה", אשר פיתחה החברה הישראלית תכין קוקטיילים איכותיים ללקוחות המלון, באופן אינטארקטיבי.  

הברמנית פותחה על ידי חברת Cecilia.ai מכפר-סבא, ועד כה פעלה בעיקר באירועים בארץ ובעולם, ועם מספר לקוחות קבועים כמו תאגיד האלכוהול בקרדי ואוניברסיטת פלורידה הבין-לאומית (FIU). "ססיליה" היא אווטאר אינטרקטיבי של ברמנית בעל יכולות AI וזיהוי קולי מתקדמות, שנוצר על מנת להעניק לאורחים בבית המלון (וגם בקזינו, שדות תעופה או קרוזים), חוויה חדשנית, טעימה ומותאמת אישית. ססיליה, הדמות של הברמנית, מסוגלת לנהל שיחה זורמת וקלילה, לתת המלצות לאטרקציות, להסביר על התפריט ולהמליץ וכמובן להכין קוקטייל או מוקטייל ולגבות תשלום עבורו, וכל זה בפחות מדקה.

לדברי אלעד קובי, מנכ"ל Cecilia.ai: "הכניסה לתחום האירוח והתיירות היא חלק מהאסטרטגיה והמטרות שהצבנו לפנינו ואנו שמחים על האמון שווינדהאם הביעו בסיסיליה ועל כך  שהם ראו את הפוטנציאל ואת כל היתרונות שהיא יכולה להביא למלון גם ברמת החווייה החדשנית וגם ברמת הגדלת המכירות ונוחות התפעול ואנו בטוחים שהיא תתן חוויית משתמש ייחודית ופורצת דרך הן לאורחים והן לצוות המלון."

מימין לשמאל - קלינט מיליצר, דניאל ברמן, רובורט פריי ואלעד קובי (צילום: יחצ)
מימין לשמאל - קלינט מיליצר, דניאל ברמן, רובורט פריי ואלעד קובי (צילום: יחצ)

ביחד עם ווינדהאם, חברת Cecilia.ai חתמה על שותפות גם עם מותג הטקילה המבטיח Casa Azul (קאסה אזול), יצרנית טקילה אורגנית זוכת פרסים תוצרת מקסיקו, אשר הושקה בשנה שעברה. הרובוטית של ססיליה, הממוקמת במסעדת המלון, תגיש קוקטיילים מבוססי טקילה מבית קאסה אזול, וכך תקדם את מוצריהם ואת המלון בדרך דינמית ומרתקת.

"השותפות עם Wyndham Orlando Resort & Conference Center/Celebration וכמו כן עם הטקילה של Casa Azul היא אבן דרך משמעותית עבורנו. זוהי הפעם הראשונה מאז ההשקה בה אנחנו מכניסים את ססיליה באופן קבוע לבית מלון בארצות הברית," אומר ניר כהן פרירא, מנהל השיווק של Cecilia.ai, "זו דריסת רגל גם בשוק המלונאות בארצות הברית וגם בקבוצת ווינדהאם עצמה, המחזיקה בלמעלה מ-9,000 בתי מלון ברחבי העולם."

"באמצעות שילוב של טכנולוגיות AI מתקדמות עם מותג הטקילה Casa Azul, אנו מצפים להעניק לאורחים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת המשלבת בין בידור לאירוח", אמר דניאל ברמן, נשיא קבוצת AD1 Global, המנהלת מספר בתי מלון וביניהם ווינדהאם אורלנדו סלבריישן. "אנו מצפים להמשך העבודה עם Casa Azul ועם Cecilia.ai על להמשיך ולשפר את חוויית האירוח ולייצר סטנדרט חדש בעולם המיקסולוגיה והאירוח."

חברת Cecilia.ai נוסדה בשנת 2021. בחברה הושקעו עד כה 3.5 מליון דולרים, וזה עתה היא בסבב גיוס חדש לצורך התרחבות ומכירות בארצות הברית ופיתוח המודל הבא של ססיליה.