ה-Lenovo Yoga 7 הוא דוגמא נהדרת להתקדמות שעברנו כלקוחות בצרכים הטכנולוגיים היומיים שלנו, בין אם זה לצרכי עבודה או סתם פנאי ובידור, אנחנו רוצים מהירות, איכות ונגישות. 

היוגה 7 הוא מחשב נייד קל משקל עם מסך מגע OLED בגודל 14 אינץ' ברזולוציית 2.8K והוא מגיע עם מעבד אינטל אולטרה 7, זיכרון פנימי בנפח 16GB, כונן SSD בנפח 1TB ומערכת הפעלה ווינדוס 11. 

המחשב המתקפל החדש של לנובו נחת בישראל
לנובו ב-CES: עיצובים חכמים ושיפורי AI

למחשב כמה יתרונות בולטים. הוא קטן וורסטילי, כך שלמעשה ניתן לקפל אותו לכמה מצבי עבודה וצפייה, נוח במיוחד בנסיעות ארוכות או טיסות.

הלפטופ החדש מבית לנובו (צילום: יחצ)
הלפטופ החדש מבית לנובו (צילום: יחצ)

הוא גם מצויד בעט דיגיטלי של לנובו, אביזר מאוד נוח למי שעוסק בציור או שרטוטים, וגם באופן כללי מי שמעדיף לכתוב בצורה חופשית. מסך המגע מגיב בצורה מאוד מהירה ומדויקת וכמעט ולא נותרים סימנים, כל עוד הידיים לא מטונפות יותר מדי.

יתרון נוסף הוא התצוגה החדה, נוחה מאוד גם בתנאי שמש קיצוניים ונוח לצפייה בסרטים ללא גמגומים ועצירות מיותרות. היוגה 7 נותן למשתמש יכולת לסובב אותו על צירו עד 360 מעלות כדי לקבל מקסימום ניידות, והוא גם מאוד נוח להנחה על הברכיים ולא מתחמם יותר מדי. 

המעבד שלו משתמש בטכנולוגיית AI על מנת לשפר את איכות הצפייה בתמונות וסרטונים. המסך עצמו מציג תמונה מאוד חדה עם קצב רענון של 120 הרץ וצבעים עשירים ושחור עמוק, עם תמיכה בטכנולוגיית דולבי ויז'ן.

מחשב נייד של לנובו - ThinkPad X1 Fold (צילום: יח''צ)
מחשב נייד של לנובו - ThinkPad X1 Fold (צילום: יח''צ)

בנוסף יש למחשב צלילים מאוד חזקים וברורים באמצעות דולבי אטמוס. הסוללה מאוד חזקה עם הספק של עד 25.5 שעות של הפעלת וידאו, כך שרוב הזמן שתצאו עם סוללה מלאה מהבית רוב הסיכוי שתצליחו לחזור בשלום.

כאשר אתה צריך להטעין מחדש בסוף היום, Rapid Charge Express מוודא שאתה פועל לעד 3 שעות של חיי סוללה בטעינה של 15 דקות בלבד.

הוא מגיע עם חיבור WIFI מתקדם, שתי יציאות USB-C ויציאה אחת של USB-A, ויציאת HDMI. המצלמה שלו היא באיכות FHD ברזולוציית 1080P, כך שהיא מתאימה לפגישות עבודה.