בעידן המודרני של היום מילת המפתח היא תוכן דיגיטלי. אנחנו חיים בתקופה שחלק גדול מהזמן שלנו מושקע ברשתות החברתיות, העלאת סרטונים, עריכת תמונות וכמובן עבודה. ספינת הדגל של הדור הבא של ניידי היוגה של חברת לנובו, ה-Lenovo Yoga 9i, מיועד במיוחד למי שמחפש ליצור תוכן בנוחות מירבית.

ראשית, ה- Lenovo Yoga 9i 2-in-1 הוא מחשב נייד מתקפל עם מסך מגע ועט דיגיטלי, שיכול לשמש גם טאבלט. הוא כל כך ורסטילי שניתן לעבוד איתו בכל תנוחה ובכל מקום. הנייד המתהפך Yoga 9i 2-in-1 מגיע בגודל מסך של 14 אינץ', עם מסך PureSight OLED ברזולוציית 2.8K, , מקרן קול מסתובב ב-360 מעלות שמכיל ארבעה רמקולים של Bowers & Wilkins, ועם עט Lenovo Slim Pen מצורף ומתחבר באופן מגנטי לכיסוי ונרתיק Lenovo Yoga, הכלולים באריזה.

המחשב הנייד עמוס ברכיבים מתקדמים, כולל מעבדי Core Ultra החדשים של אינטל עם מעבד Intel Core™ Ultra 7 155H לטובת ביצועים מהירים ושבב AI Core פיזי של לנובו המספק תפקודיות בינה מלאכותית חזקה. הבטחת מירב הביצועים של מעבדי ה-AI Core מובטחת באמצעות Lenovo X Power, פתרון כוונון מופעל לימוד מכונה שמשפר משימות יצירתיות כגון עיבוד תלת ממד ותיקון צבע על ידי הקצאת כוח עיבוד למיקסום הביצועים, חיי הסוללה ויעילות הקירור.

Lenovo Yoga 9i (צילום: יחצ)
Lenovo Yoga 9i (צילום: יחצ)

בנוסף, הוא מגיע עם מקש Copilot המספק גישה מהירה יותר לבינה המלאכותית שמלווה את המשתמש ביום יום. Copilot עבור Windows רותם את יכולות הבינה המלאכותית כדי לספק תשובות רלוונטיות, כדי לתקצר הודעות דואר אלקטרוני, כדי ליצור תמונות, ועוד.

הלפטופ מגיע גם עם Lenovo Premium Suite, אוסף של כלי יצירתיות שעוזרים למשתמשים לעשות יותר, כולל מיקרופונים ברמת סטודיו עם יכולת לנקות רעשי רקע מקולו של המשתמש במהלך שיחות, רמקולים תואמי Dolby Atmos לחוויה קולנועית עוטפת מלאה, מצלמת 5 מגה-פיקסל עם IR השומרת שהמשתמש יהיה תמיד במרכז הפריים, ומקלדת יוגה נוחה במיוחד עם מקשים שמציעים ירידה של 1.5 מ"מ.