ניסיתם לשלוח תמונה בוואטסאפ וטורטרתם בחיפוש אינסופי באלבומים השונים? עכשיו זה יהיה קל יותר: אפליקציית המסרים הפופולרית שחררה עדכון חדש שמשנה את מסך בחירת התמונות כך שהמשימה הופכת קלה יותר.

נכון להיום כדי לשלוח תמונה בוואטסאפ, המשתמש נדרש לפעול בכמה שלבים: אחרי לחיצה על סימן ה"פלוס" בתחתית המסך, יש צורך לבחור בקטגוריה הנדרשת – במקרה זה "תמונה", ולאחריה להתחיל במסע חיפוש אחר האלבום המתאים ואחריו התמונה המתאימה.

סערת הריגול: כך פעלו בישראל להסתיר מידע מהאמריקאים | דיווח
הסכם לסטארט-אפ Hi Auto עם רשת מסעדות ה-Drive Thru האמריקאית Bojangles‏

כעת הפעולה הופכת פשוטה הרבה יותר: ווטסאפ שינתה את מסך הבחירה כך שהיא מאפשרת לראות תחילה על המסך את האלבומים האחרונים שהיו בשימוש, כך שמהם ניתן להגיע לתמונות העדכניות מהר יותר. ניתן לשנות את ברירת המחדל כך שעל המסך יופיעו לקטי אלבומים אחרים, לפי בחירת המשתמש. 

העדכון החדש כבר שוחרר לגרסת ביטא למפתחים, תחת השם Album Picker והוא צפוי להגיע לכלל המשתמשים בשבועות הקרובים. יש לציין כי פונקציה דומה כבר קיימת זמן רב באפליקציית הטלגרם המתחרה. 

וואטסאפ מתכננת עוד כמה שיפורים כחלק מהמלחמה באפליקציות המתחרות – טלגרם, ואפליקציית המסרים של אפל שהשתדרגה ומאפשרת משלוח מסרים גרפיים ומונפשים גם למשתמשי אנדרואיד. העדכון המשמעותי לו מצפים בחברה הוא האפשרות להשתמש בוואטסאפ גם באמצעות אייפדים, פונקציה שבוואטסאפ מתעכבים עם פיתוחה כבר כמה חודשים.