• INDEX Holding מקבל את קטגוריית פרס האגדה במהלך The World CIO 200 Summit UAE Edition 2024
 • כנס ותערוכת INDEX: אינטגרציה טכנולוגית מניבה 49 מיליארד דולר בעסקאות סחר והשתתפות שיא
 • המחויבות של איחוד האמירויות הערביות למנהיגות בינה מלאכותית: אחריות לאומית

 דובאי, איחוד האמירויות הערביות - XX באוגוסט 2024: INDEX Holding מובילה מהלך טרנספורמטיבי בפעילותה באמצעות שילוב מתקדם של טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) בכל החברות הבנות שלה, הן מקומיות והן גלובליות.  מאמץ אסטרטגי זה עולה בקנה אחד עם הנחיות החזון של הוד מעלתו שיח' מוחמד בן ראשיד אל מקטום, סגן נשיא וראש ממשלת איחוד האמירויות ושליט דובאי, תוך שימת דגש על התפקיד המרכזי של בינה מלאכותית הן בחיי העסקים והן בחיי היומיום.

 לאחרונה, מסירותו של הארגון לחדשנות הוכרה באופן בולט ב-World CIO 200 Summit UAE Edition 2024, שם הוא קיבל את פרס מנהיג הטכנולוגיה הטרנספורמטיבית, פרס CIO 200 ופרס האגדה מוועדת הפורום העולמי של CIO.  מר Shaker AlOwainati, קצין טכנולוגיה ראשי, קיבל את הכבוד היוקרתי הללו, והדגיש את המחויבות האיתנה של INDEX למצוינות ואת השימוש שלו ב-AI כדי להניע הצלחה עסקית שאין שני לה בעידן הדיגיטלי.

 שילוב טכנולוגיה אסטרטגית בכל המגזרים מניע חדשנות

 במהלך אירועים ובכל השירותים והמוצרים הבתים, שילוב AI וטכנולוגיה הם המפתח לאספקת רישום וחווית משתמש חלקה, יחד עם יעילות תפעולית מוגברת.  להתקדמות טכנולוגית זו הייתה השפעה חיובית על כל החברות הבנות של INDEX, הגברת היעילות, ייעול זרימות העבודה והניעה צמיחה משמעותית בהכנסות.  על ידי ציפייה והיענות לצרכי המשתמש באמצעות AI, הארגון העשיר את הניסיון הכולל שלו וביצר את המוניטין שלו כמוביל תעשייה עם חשיבה קדימה.

מצדו, מר שייקר אלאואינטי, סמנכ"ל טכנולוגיה ראשי ב-INDEX Holding, הצהיר: "המחויבות שלנו לשילוב בינה מלאכותית בכל החברות הבנות שלנו חוללה מהפכה בגישה שלנו לעסקים. על ידי ניצול כוחה של בינה מלאכותית, ייעלנו את הפעילות, שיפרנו את ההחלטות  - תהליכי יצירת ופתחו אפיקים חדשים לחדשנות התקדמות טכנולוגית זו היא מרכזית באסטרטגיה שלנו, מה שמבטיח שאנו נשארים בחזית המגמות בתעשייה ונמשיך לספק ערך יוצא דופן ללקוחות ולבעלי עניין שלנו.

 בינה מלאכותית מגבירה את הכנסות ה-MICE:

 INDEX Conferences and Exhibitions, חברת בת של INDEX Holding, נמצאת בחזית של שילוב בינה מלאכותית על פני מגזרים מרובים, ומציגה את התפקיד המרכזי של איחוד האמירויות הערביות בהנעת הצמיחה העסקית בתעשיית התערוכות והכנסים.  גישה חדשנית זו באה לידי ביטוי באירועים בולטים כמו DIHAD (ועידת סיוע ופיתוח בינלאומי של דובאי), AEEDC (ועידת השיניים הבינלאומית של איחוד האמירויות הערביות ותערוכת שיניים ערבית), ודובאי דרמה (הכנס והתערוכה העולמית של דובאי לדרמטולוגיה ולייזר).

 מינוף טכנולוגיה חדשנית, כנסים ותערוכות של INDEX יצר חוויות אירוע חלקות, וביסס את מעמדה כמניע מרכזי בתעשייה.  בשנת 2024, הארגון איפשר עסקאות סחר ישירות ועקיפות בהיקף כולל של כ-49 מיליארד דולר, המהווה עלייה משמעותית של 10% מהשנה הקודמת.

 כמארגן מוביל של תערוכות סחר מיוחדות במגזר הבריאות, INDEX משך למעלה מ-180,000 משתתפים מיותר מ-25 מדינות במחצית הראשונה של 2024, והוא אמור להגיע ל-250,000 עד סוף השנה.  הצלחתם של אירועים אלו מונעת על ידי ערוצי התקשורת העדכניים ביותר, אשר היו מכריעים במעורבות קהל היעד ובמתן הזדמנויות חינוך ורשת מהשורה הראשונה.  גישה זו חיונית כדי לעמוד בקצב ההתקדמות המתמשכת במדע, טכנולוגיה ומחקר בתחום הבריאות.

אנס אלמדאני, סגן יו"ר ומנכ"ל הקבוצה של INDEX Holding, התייחס לשילוב הבינה המלאכותית בארגון, והדגיש את חשיבותה לכלכלת איחוד האמירויות.

 הוא הצהיר: "המחויבות שלנו לשילוב טכנולוגיית AI בחברות הבנות שלנו משנה את תעשיית MICE.  חדשנות זו לא רק משפרת את היעילות וההתאמה האישית, אלא גם מניעה ערך כלכלי משמעותי.  ככל שאנו ממשיכים להציב אמות מידה חדשות, אנו גאים לתרום למעמדה של איחוד האמירויות כמובילה עולמית בשוק התערוכות".

 יתר על כן, על ידי מינוף אסטרטגי של טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות, התאגיד משפר משמעותית את היעילות התפעולית תוך אספקת חוויות מותאמות אישית ביותר המותאמות לצרכים הייחודיים של כל עובד.  השילוב של בינה מלאכותית מעצימה את INDEX לצפות באופן יזום ולהגיב לצרכי החברים, להעשיר את חוויית העבודה הכוללת ולבסס את מעמדה כמובילת תעשייה בעלת חשיבה קדימה.

 INDEX Holding מציגה יוזמות פרואקטיביות בקידום כלכלי וטכנולוגי, תוך הצגת ההשפעה הטרנספורמטיבית של חשיבה חדשנית וטכנולוגיה חדישה.