טיקטוק ממשיכה להשתלט על הסלולרי: אפליקציית הסרטונים הסינית מוסיפה צ'אטים קבוצתיים עם תמיכה עבור עד 32 אנשים, כך הודיעה החברה.

INDEX Holding מובילה לשינוי בתעשייה באמצעות אינטגרציה מתקדמת של AI וטכנולוגיה
בצל המלחמה: יזמים יהודים וערבים פיתחו סטארטאפים משותפים עבור רשויות מקומיות

התכונה זמינה למשתמשים מגיל 16 ומעלה, ומאפשרת להם לשתף תכנים עם חברים ובני משפחה מבלי לפתוח אפליקציית הודעות נפרדת. בתוך כך, תאפשר החברה למשתמשים ליצור מדבקות אישיות.

הצ'אט הקבוצתי יאפשר כמו באפליקציות מתחרות, לשוחח עם המשתתפים בקבוצה בו זמנית, לחלוק קטעי וידאו והערות על אותם סרטוני וידאו בזמן אמת. כאמור, הצ'אט הקבוצתי לא יהיה זמין למשתמשים מתחת לגיל 16. 

ניתן להתחיל בצ'אט קבוצתי על ידי בחירה בלחצן תיבת הדואר הנכנס, הקשה על צ'אט, בחירת החברים שתרצו לכלול ולחיצה על "התחל צ'אט קבוצתי". אלא שניתן להצטרף לצ'אט קבוצתי רק אם אתם מוזמנים על ידי אנשים שעקבתם אחריהם בחזרה. כמו כן, אם לא תאפשרו לאף אחד בפלטפורמה לשלוח אליכם הודעה, לא תקבלו הזמנה לצ'אט כלל.

הכללים שונים מעט עבור בני נוער מתחת לגיל 18: הם יוכלו להצטרף לצ'אט קבוצתי רק אם הוא מכיל לפחות אדם אחד שעוקב אחריהם בחזרה. בני נוער שיוצרים צ'אט קבוצתי חייבים גם לסקור ולאשר באופן ידני אנשים שמצטרפים.

למרות שטיקטוק השביתה הודעות ישירות, DM, עבור משתמשים מתחת לגיל 16 כבר בשנת 2020, מאוחר יותר היא אפשרה לכל השאר באפליקציה את האפשרות לקבל הודעות מכל המשתמשים. נוסף לצ'אטים הקבוצתיים, טיקטוק גם מאפשרת ליצור מדבקות מותאמות אישית שמשתמשים בני 18 ומעלה יוכלו להעלות לפלטפורמה. 

הפיצ'ר החדש נועד "ללכוד" את משתמשי הטיקטוק, ולמנוע מהם מעבר לאפליקציות אחרות שמאפשרות צ'אט קבוצתי כמו ווטסאפ, טלגרם או מסנג'ר כדי לשתף את סרטון הטיקטוק שמצאו.