הציבור הישראלי עומד להכיר את אור הנציגה הדיגיטלית, בוט קולי מבוסס טכנולוגיות AI המאפשר לאורחים בבתי מלון להזמין שירות חדרים ולקבל מידע באמצעות שיחת טלפון בדיבור חופשי בעברית.

אור הנציגה הדיגיטלית  מושקת בבכורה עולמית ברשת  מלונות פתאל. בקרוב יושק הבוט ברשתות נוספות של בתי מלון בישראל. מאחורי  אור הנציגה הדיגיטלית עומד היזם מייקל דלל  מנכ״ל מייסד ובעלים של BYND91  חברה ישראלית המספקת פתרונות VOICE מתקדמים באמצעות שימוש בטכנולוגיות מבוססות AI.

פיתוח הבוט מתבצע בעזרת חברות הטכנולוגיה ממביט - מהראשונות בתחום הצ׳טבוטים בישראל  ואודיוקודס ענקית הטכנולוגיה שנסחרת בנאסד״ק.

מייקל דלל: "אני מלא תודה והערכה לרשת מלונות פתאל שזיהו את התועלת באור הנציגה הדיגיטלית עוד בשלבי הפיתוח הראשוניים ולמעשה סייעו לנו לדייק את ביצועיו ,לצלוח את הפיילוט במלונות ולשמחתי, גם להשיק את השירות בכל מלונות רשת פתאל ברחבי הארץ. מבחינתי רשת מלונות פתאל הינה השותפה האסטרטגית שלנו לדרך לצד אודיוקודס וממביט. אני חייב לציין כי בחודשים האחרונים, אני בפגישות עם בכירים מענף המלונאות. מכולם אני  שומע  עד כמה אור הנציגה הדיגיטלית דרושה לענף כפתרון טכנולוגי מתקדם לייעול השירות לאורח  וגם כפתרון יעיל לבעיית המחסור בכ״א״

גיל עייני, מנהל מערכות מידע פתאל: ״רשת מלונות פתאל קשובה להתפתחויות בעולם ומובילה לאורך הדרך תהליכי חדשנות ודיגיטל על מנת לשפר, לייעל ולפשט באופן מתמיד את השירות והחוויה של האורח ובאופן ישיר את התהליכים בתוך החברה עצמה, מכאן שהחיבור לחברת BYND91, והרצון לשלב את הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה, היה אך טבעי ואני צופה לאור הנציגה הדיגיטלית הצלחה רבה.