קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, הכריזה היום (שני) על תחילת המכירה של סדרת נתבים (ראוטרים) חדשה מבית המותג שיאומי, התומכים בטכנולוגיות Wi-Fi 6 ו-Mesh. באמצעות אפליקצייה שיאומי, טכנולוגיית ה-Mesh מאפשרת לחבר בין נתבים ולהגדיל את טווח הקליטה בבית או במשרד.

בעידן שבו העולם הוא טכנולוגי, מלא התקנים ומוצרים מתקדמים, נדרשים קצבי הורדה מהירים ויציבים ליישומים השונים, ולשם כך נדרשים נתבים המסוגלים לספק קצב העברת נתונים מכסימלי, ושמספקים למשתמשים חווית אינטרנט וגלישה יציבים ומהירים.

UWANT 300 U: לתת לבינה המלאכותית לנקות את הבית  
ארה"ב: חברה נוספת קיבלה אישור להפעלת רכבים אוטונומיים בקליפורניה

ראוטר שיאומי (צילום: יחצ)
ראוטר שיאומי (צילום: יחצ)

לנתבים החדשים תמיכה בטכנולוגיית Mesh של שיאומי המאפשרת ליצור תשתית אינטרנט בשטחים גדולים ובפס רחב ויציב, בחיבור של נתבים תומכים בהתאם לצורך ולשטח הכיסוי הנדרש. הנתבים תומכים בחיבור למספר רב של התקנים בו-זמנית, מכילים אנטנות משופרות כיווניות ובעלי שבח אנטנה גבוה, תמיכה בתקני הצפנה מתקדמים ומכילים שקעי WAN/LAN עצמאיים אדפטיביים המאפשרים חיבור קווי במהירות אוטומטית לציוד קצה תומך (מחשבים, טלוויזיות, סטרימרים ועוד).

מבחינת עיצוב ויזואלי, שיאומי השקיעה תכנון ומחשבה בכל מוצר, מהקטן ועד לגדול ביותר. סדרה הנתבים החדשה מתהדרת בעיצוב מבוסס טכנולוגיה ויעילות. זה מתבטא באנטנות עוצמתיות בעלות ערוץ כפול, עם ביצועים גבוהים, ארכיטקטורה תרמית מתואמת לכל למוצר בסדרה לפיזור חום יעיל גם בעבודה מאומצת, רוחב פס רחב ויציב, ממשק ניהול חכם באמצעות אפליקציית Mi Home המאפשרת שליטה על כל מוצרי IoT של שיאומי, וכולם יחד מבטיחים שימוש מהנה, יעיל, יציב וחכם.

ראוטר שיאומי (צילום: יחצ)
ראוטר שיאומי (צילום: יחצ)

הדגמים החדשים:

AC1200 - נתב תומך WiFi 6 תדרים (2.4Ghz/5Ghz) ובקצב מירבי 1,167Mbps 4 אנטנות בעל שבח אנטנה גבוה (הגברה עצמית).
AX1500- ראוטר Wi-Fi 6 בעל 2 תחומי תדרים (2.4Ghz/5Ghz) ובקצב מירבי 1,501Mbps. ותמיכה בטכנולוגיית Mesh מבית Xiaomi
AX3000 - (זמין באריזה בודדת או באריזה כפולה) הוא תומך בטכנולוגיית Mesh מבית Xiaomi לשטח של עד 4000 מ"ר, כולמר מאפשר כיסוי מלא של כל הבית.
AX3000T - אפשר להתחבר לרשת ה-WiFi באמצעות צימוד NFC בנגיעה ללא צורך בסיסמא
AX3200 - ראוטר Wi-Fi 6 מהיר בעל 2 תחומי תדרים (2.4Ghz/5Ghz) ובקצב מירבי 3,202Mbps. ותמיכה בטכנולוגיית Mesh מבית Xiaomi
AX9000 - ראוטר אולטרה-מהיר ומותאם לתמיכה ביישומי גיימינג ויישומים מהירים וכבדים במיוחד! 12 אנטנות עצמאיות מובנות לרוחב פס מירבי של 160Mhz. בעל עיצוב חדשני עם תאורת אווירה מבוססת LED

אבי קורנפלד, מנכ"ל שיאומי ישראל מסר: "משפחת הראוטרים שמושקת הבוקר, מביאה לשוק סטנדרט חדש בעולם האינטרנט מבחינת מהירות, יציבות ובקצב העברת הנתונים. הסדרה החדשה מותאמת לצרכים החדשים של לקוחותינו, שהשתנו באופן משמעותי בעת הנוכחית".