קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מותג ANKER לישראל, משיקה בעונת הקיץ ארבעה רמקולים חדשים של Soundcore מבית ANKER. הרמקולים האיכותיים מותאמים לשימוש בחוץ - בטיולים, במסיבות ובקמפינג - והם מספקים חוויית שמע איכותית ועוצמתית.

סקרנו את הדגם Rave Neo 2 ולקחנו אותו לסיבוב מוזיקלי בדרכים כדי לגלות מוצר קל לנשיאה עם חיי סוללה ארוכים במיוחד, סאונד איכותי וברור ואפשרויות להתאמה אישית של צורת השימוש. ה-Rave Neo 2 מצויד בטכנולוגיית BassUp, בלעדית לחברה, ואלגוריתם להגברת בס בזמן אמת לקבלת תפוקת בס גבוהה פי שניים, לחוויית שמע מהנה, עוצמתית, איכותית ועשירה בפרטים. בעזרת טכנולוגיית PartyCast 2.0 ניתן לסנכרן עד 100 רמקולים יחד, ליצירת צליל היקפי וחזק יחד עם בס עמוק. בנוסף, ניתן להתחבר לרמקול עם שני מכשירי סלולר בו־זמנית.

המכשיר מגיע עם סוללת 4,900mAh המספיקה לעד כ־18 שעות של ניגון, וזמן טעינה של כ־5.5 שעות. הוא מצוין לבילויים בחופי ים או מעיינות עם אטימות IPX4: כך שהוא עמיד בפני טבילה במים למשך זמן קצר מבלי להינזק. עם זאת, יש לשים לב כי האחריות, בתוקף ל־18 חודש, אינה מכסה נזקי מים. לרמקול גם כניסות חיצוניות נוספות. בעזרת כניסת USB אפשר לחבר התקן אחסון להשמעת מוזיקה או להטעין מכשיר סלולר בעזרת כבל AUX. אפליקציית Soundcore מאפשרת התאמה אישית של מצבי הסאונד, אקולייזר, קצב האורות וקביעת טיימר לכיבוי עצמי. המחיר של המכשיר הוא 749 שקל.