חובבי האודיו ישמחו לשמוע שהחברה הבריטית – Bowers & Wilkins הכריזה על שתי אוזניות נטולות חוטים חדשות: Pi6 ו-Pi8, אשר אמורות להציע איכות צליל גבוהה.

דגם הדגל של החברה הוא ה-Pi8, אוזניות שימכרו תחת תג מחיר של 1,750 שקל (דרך היבואנית הרשמית טופ אודיו) וצפויות להגיע לארץ כבר בסוף החודש הזה. דגם ה-Pi6 יימכר ב-1,150 שקל ויגיע לארץ בסוף ספטמבר-מהלך אוקטובר.

ב-B&W מדגישים את המיקוד שלהם בתחום העיצוב בדגמים החדשים, כאשר בחברה מספרים שהם ביצעו פרויקט מחקר מקיף, שבדק את ההבדלים בצורת האוזן האנושית בקרב מגדרים ואתניות שונים, במטרה לעצב את האוזניות החדשות. העיצוב החדש גם משנה את מיקום האנטנות והמיקרופונים בתוך האוזנייה כדי למנוע אפשרות של חסימה לא מכוונת של אותות אלחוטיים או אודיו, בעוד שחיישן קרבה אינפרה אדום חדש מספק wear sensing אמין ומגיב יותר.

האוזניות תומכות בחיבור לשני מכשירים במקביל (למשל, לפטופ וסמארטפון) באמצעות אנטנות בלוטות׳ משודרגות, הן תומכת בתקן Made For iPhone המבטיח חיבור חלק עם מכשירי iOS ויש גם תמיכה ב-Google Fast Pair עבור מכשירי אנדרואיד שתגיע בהמשך.

Bower & Wilkins Pi8 (צילום: יח''צ)
Bower & Wilkins Pi8 (צילום: יח''צ)

מארז נשיאה עם משדר אלחוטי

דגם ה-Pi8 מגיע עם מארז נשיאה חכם הכולל טעינה אלחוטית וגם טכנולוגיית שידור אודיו אלחוטית המאפשרת למשתמשים לשדר אודיו לאוזניות, כמו: ממערכות בידור בטיסות או בהליכונים בחדר הכושר. המארז הזה כולל תמיכה בקודק aptX Adaptive עבור איכות אודיו גבוהה יותר.

גם Pi6 וגם Pi8 כוללים מיקרופונים היודעים לדחות רעשים חיצוניים לא רצויים במהלך שיחות קוליות. Pi6 מבוסס על פלטפורמת סינון רעשים מהדגם היוצא-Pi7 S2, בעוד שה-Pi8 משלב את הטכנולוגיה הנמצאת באוזניות הקשת מסדרת הדגל Px8. מדובר בטכנולוגיית סינון רעשים חדשה (ANC), כולל אלגוריתם ייחודי שפותח על ידי החברה בכדי לשפר את יכולות הסינון.

שני הדגמים מגיעים עם דרייברים חדשים בגודל 12 מ״מ, כאשר ה-Pi8 מגיע עם דרייבר מסוג Carbon Cone (הקונוס של הרמקול מיוצר מסיבי פחמן מרובדים, מה שמאפשר לו להפיק צלילים באיכות גבוהה יותר עם עיוותים נמוכים). דגם ה-Pi6 מגיע עם דרייבר מסוג Bio-Cellulose (הדרייבר עשוי סיבים ביולוגיים ההופכים אותם לדקים וגמישים היודעים לספק צליל באיכות גבוהה). לשניהם תמיכה בקודק aptX Adaptive וגם ב-aptX Lossless למאזינים לשירותי סטרימינג באיכות גבוהה (רק ב-Pi8).

זמן הסוללה של ה-Pi8 כולל ANC עומד על 6.5 שעות ועוד 13.5 שעות ממארז הנשיאה, סך הכל 20 שעות. דגם ה-Pi6 מספק עד 8 שעות ניגון ועוד 16 שעות ממארז הנשיאה, סך הכל 24 שעות. שני הדגמים כוללים טעינה מהירה, 15 דקות טעינה מספקות אנרגיה לשעתיים של עבודה.

לסקירות נוספות היכנסו לאתר Gadget Review