חברת אפל הודיעה הערב (שני) כי האירוע השנתי של חשיפת המוצרים החדשים יתקיים השנה ב-9 בספטמבר. בימים האחרונים צולמו מרבית הסרטונים שיציגו את מוצרי החברה. בין היתר צפויה החברה להשיק את סדרת האייפון 16 ורכיבי הבינה המלאכותית שבהם, אפל ווטש חדש שיכלול גם ניטור חום ומעקב פוריות ולחץ דם, ואוזניות איירפודס חדשות שמשמשות גם כמכשירי שמיעה.

מיליונים ברחבי העולם מצפים לאירוע השנתי של אפל השומרת בקנאות על הפיתוחים החדשים. במרכז ההכרזה הצפויה, טכנולוגיית הבינה המלאכותית שלא תושק מיידית אלא בהמשך השנה, וצפויה לחולל מהפכה בשימוש בסלולרי. הבינה המלאכותית, כך על פי התחזיות, תוכל להפעיל אפליקציות, לבצע אינטגרציה של משימות ולסייע לנו לנהל את שגרת החיים בצורה אינטואיטיבית עם יכולות חדשות גם לעוזרת הקולית "סירי".

הקרב על מטרות המלחמה: הרמטכ"ל בעקיצה מרומזת לעבר נתניהו
הפרשן המצרי חושף: נסראללה חושש לחייו ומסתיר את האמת המרה

מנכ''ל אפל טים קוק מצטלם לסרטון ההשקה  (צילום: Apple)
מנכ''ל אפל טים קוק מצטלם לסרטון ההשקה (צילום: Apple)

אפל צפויה להשיק מכשירי אייפון חדשים הכוללים מסך גדול יותר וכפתור צד חדש, מעבדים חזקים יותר, ומערכת הפעלה חדשה שתאפשר לשנות את מסך הבית ואת חזות האפליקציות. על פי דיווחי אנליסטים, החברה תציג גם מכשירי אפל ווטש משופרים בעלי טכנולוגיה לניטור פוריות ולחץ דם, ושיפור מעקבי הכושר הגופני.

אייפונים חדשים. מסך מוגדל וכפתור צד  (צילום: Apple)
אייפונים חדשים. מסך מוגדל וכפתור צד (צילום: Apple)

בהשקה צפויה אפל להכריז גם על אוזניות אייפודס חדשות בעלות זנב קצר יותר. האוזניות, כך על פי הדיווחים, יוכלו להפוך גם למכשיר שמיעה סטנדרטי ללקויי שמיעה. בהמשך השנה צפויה החברה להשיק דורות חדשים גם של שאר המכשירים מתוצרתה.

אירוע אפל יעודכן כאן ב"מעריב" בדיווח חי.