המשחק F1 24 הוא סימולציית המירוצים הרשמית של הפורמולה 1, שפותחה על ידי Codemasters ומופצת על ידי EA Sports. השחרור ה-17 בסדרה אמנם מציג תצוגה גרפית כפי שלא נראה בה בעבר, אבל אין מספיק חידושים ושיפורים משמעותיים ואפילו לקחנו רוורס עם ההחלטה להיפטר לחלוטין מהמוד העליליתי.

בדומה לשנים קודמות בסדרה, ניתן לשלוט במכוניות המרוץ באמצעות בקרי משחק רגילים או הגה משחק. חובה לציין שכל מרוץ הוא סימולציה מלאה לדבר האמיתי עד כמה שניתן להגיע במשחק מחשב. הפרזנטציה מבחינת שידור האירוע או וסצנות המעבר דורשות שיפור, אבל כנהג אתה עובר את כל המסלול מאימון חופשי ועד הגרנד פרי. במהלך המרוץ לא פעם תעצרו בפיט כדי לתקן נזקים, והחוויה הזו יכולה להשפיע על רישיון העל כנהג במשחק. הרישיון הזה יפתח עבור הנהגים  אירועי מרוץ חדשים במוד האונליין, ככל שיוכיחו שהם מסוגלים.

ורטאספן כבר לא מושלם במירוץ הביתי: נוריס ניצח בהולנד

המשחק מציג מצב קריירה חדש, שבו שחקנים משחקים כנהגים אמיתיים וצוברים מוניטין לאורך העונה. אפשר ליצור נהג בעצמכם או לבחור מעשרים נהגי פורמולה 1 ועוד שלל נהגי פורמולה 2 ונהגי עבר. מוד האונליין שנקראה עולם F1 התרחב ועכשיו כולל מצב "פאן זון", בו שחקנים יכולים להתחרות עם קבוצות שונות.

מסיבה שאינה ברורה הוחלט על הסרת המוד העלילתי, שלדעתי עזר להכניס המון שחקנים חדשים לעולם המרוצים של הפורמולה 1. זה, לצד חוסר היכולת שלי להשתלט על הרכב כמעט בכל מרוץ, מוריד לי את החשק לחזור למסלול הוירטואלי. אני חושב שזו הבעיה העיקרית שלי עם F1, שהוא לא גרם לי להיות מספיק מושקע רגשית כדי ללמוד מספיק על איך להתמודד עם המרוצים, במיוחד שיש נהגים אחרים. מי שאוהב את העולם הזה, מכיר את החוקים והנהגים שלו, ירגיש פה בבית. מנגד, אנשים שאוהבים את עולם המרוצים הדיגיטלי, כלומר יש להם נטייה להתפרע על האספלט, לא יקבלו פה הנאה, זה משחק של אסטרטגיה, התמדה וסבלנות.  עותק המשחק התקבל על ידי עדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק  בישראל.