נראה שאין גבול לתמחורים של אוזניות חדשות שהיצרניות מוציאות לצרכנים. באנג אנד אולפסן, יצרנית אודיו פרימיום דנית השיקה את ה-Beoplay H100. אוזניות בעיצוב העוטף את האוזניים (Over Ear) שעולות 6,000 שקל דרך היבואנית הרשמית של החברה ביקונקט (בחנות הדגל בקניון רמת אביב) עם אחריות ל-5 שנים.

ה-H100 ממשיכות את ה-H95 (לסקירה המלאה) שהושקו בשנת 2021. הדגש בחברת באנג אנד אולפסן מלבד האודיו הוא העיצוב. האוזניות כוללות ממשקי מגע חלקים ועמידים בפני שריטות, העשויים מזכוכית מחוסמת ומחוספסת, העמידה בפני שריטות ונעימה למגע. יחד עם החוגות המכניות ולחצנים פיזיים – כל הפקדים החיוניים נגישים בקלות. משטח המגע, הלחצנים והחוגה זהים בשני צידי האוזניות וניתנים להתאמה אישית דרך האפליקציה.

רצועת הראש הפנימית הניתנת להחלפה, מיוצרת משלוש שכבות של ספוג זיכרון ועטופה בבד סרוג. היא תוכננה בצורה ארגונומית כדי לספק נוחות ו"נשימה". גם כריות האוזניות מכוסות בעור רך.

ה-H100 מגיעות בשלושה צבעים: שחור אינפיניטי – שילוב של אלומיניום בגוון טבעי, צבע שעון חול וצבע משמש בשקיעה עם אלומיניום בצבע נחושת בהיר. הערכה כוללת נרתיק עור ומצב חסכון באנרגיה. כאשר האוזניות נמצאות מחוץ לנרתיק ולא על האוזניים, הן נכנסות למצב חיסכון באנרגיה שמאריך את זמן השימוש עד ל-90 ימים תוך שמירה על מוכנות לפעולה כאשר הן ידרשו. כאשר האוזניות מאוחסנות בנרתיק, הן נכבות לחלוטין ומאפשרות זמן המתנה של למעלה משנה.

באנג אנד אולפסן – Beoplay 100 – שיפור ה-ANC

לאוזניות דרייברים מותאמים אישית בקוטר 40 מ"מ העשויים מטיטניום ומונחים מאחורי רשתות אלומיניום. הן מספקות צליל Hi-Res  באיכות של עד 96 קילו-הרץ / 24 ביט  והן מכוילות בהשראת מערכת הסטריאו היוקרתית – Beolab 90.

בחברה הכפילו את הביצועים של סינון הרעשים האקטיבי (ANC) מהדגם הקודם על-ידי פיתוח טכנולוגיית עיבוד האודיו האדפטיבית EarSense שמתאימה את הצליל באופן אישי לאוזני המשתמש בזמן אמת תוך כדי האזנה למוזיקה בתנועה. עיבוד האודיו המרחבי מבצע מעקב אחרי תנועות הראש ומספק חוויית האזנה טבעית יותר.

בנוסף, יש לאוזניות מערכת של 10 מיקרופונים עבור ה-ANC ומצב השקיפות לסביבה. מצב אודיו מרחבי מותאם לדולבי אטמוס, החלפת מצבים בקלות ממוזיקה למצב שקיפות על-ידי שימוש בחוגה וגם ניתן לעבור למצב שקיפות באמצעות הרמה של אחת האוזניות או כיסוי שלהם עם כף היד.

מבחינת זמן סוללה, ה-H100  מספקות זמן האזנה של עד 34 שעות וגם טעינה מהירה – 5 שעות של מוזיקה לאחר 5 דקות טעינה.

לסקירות נוספות היכנסו לאתר Gadget Review