חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר זירו נטוורקס (Zero Networks), ספקית מובילה של פתרונות אבטחה Zero Trust, עלתה לגמר תחרות פתרונות הסייבר Awards SC, שנחשבת לאחת מהיוקרתיות והנחשקות בתעשיית הסייבר העולמית. זירו נטוורקס עלתה לגמר של קטגוריה חדשה לחלוטין: הפתרון הטוב ביותר להגנה מפני איומים פנימיים. החברה מגדירה מחדש את האופן שבו מיקרו סגמנטציה מודרנית מאפשרת לארגונים למנוע ולהגן על עצמם ולא רק לזהות ולהגיב למתקפות סייבר.

כפי שהגדירו מארגני התחרות, פתרונות המתחרים בקטגוריה זו מסייעים לצוותי אבטחת סייבר להקטין את ההשפעה של אירועים כמו: שיתוף של הרשאות משתמשים, חשיפה בשוגג של מידע, סיכונים של מידע צללים, הנדסה חברתית, תנועה רוחבית ובקרת גישה לרשת. מאז שנת 2019 זירו נטוורקס חוסמת ללא מאמץ תנועה רוחבית אצל ארגונים בכל גודל והיא פיתחה פתרון אימות רב שלבי (MFA) שנרשם כפטנט. הוא מהווה תשתית לפתרון סגמנטציה רשתית המונע תנועה רוחבית בארגון.    

במשטרה טוענים להסלמה באלימות מפגינים: "לא נהסס לירות רימוני הלם"
עדיף מעסקה? מנכ"ל תנועת הביטחוניסטים: כך נייצר לחץ אמיתי על חמאס

דן פישל, סמנכ"ל פיתוח עסקי ותפעול של זירו נטוורקס, מסר: "כחלוצה בתחום סגמנטציית רשת רב שכבתית ורב שלבית, אנו מחויבים לספק פתרון שהוא קל להתקנה וחוסם באופן יעיל תנועה רוחבית בארגון. SC, כמו גם לקוחותינו, מבחינים בהבדלים הגדולים בין פתרונות מסורתיים בתחום זה לבין הגישה החדשנית שלנו לסגמנטציה, הבדלים שהופכים את המיקרו סגמנטציה למציאות".

בחצי השנה האחרונה הרחיבה זירו נטוורקס באופן משמעותי את הפלטפורמה שלה והשיקה מספר פתרונות חדשים: פתרון סגמנטציה של זהות משתמשים, יכולות מורחבות בפתרון Remote Procedure Call Firewall והרחבת יכולות הסגמנטציה במערכות OT (Operational Technology – מכשירים וטכנולוגיות המשמשים לניהול, ניטור ובקרה של תהליכים תפעוליים בתעשייה ובתשתיות קריטיות).    

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ"ל זירו נטוורקס: "קלות ההתקנה ויכולות ניהול הפתרון הם מנקודות החוזק הבולטות של הפלטפורמה שלנו שמאפשרות ללקוחות לממש תוך 30 יום את התועלות הגלומות בסגמנטציה אוטומטית מלאה ברמת Zero Trust ובגישה מאובטחת מרחוק. פתרונות מיקרו סגמנטציה מסורתיים פשוט לא מסוגלים להציע את המהירות ועומק הסגמנטציה שהפלטפורמה שלנו מציעה באמצעות ארכיטקטורה ללא 'סוכנים', הגדרה אוטומטית של מדיניות וסגמנטציה מבוססת אימות רב שלבי שנרשמה כפטנט".