מארק צוקרברג הציג בכנס המפתחים F8 את העיצוב החדש של הרשת החברתית "פייסבוק", הדגים כיצד תיראה האינטגרציה בין מסנג'ר, ווטסאפ ואינסטגרם ופיזר הבטחות נוספות על פרטיות. ערן מונד, מנהל אסטרטגיה בחברה לשיווק דיגיטלי מבית "אדלר חומסקי" התארח בתוכניתם של ענת דוידוב וחגי גולן ב-103FM וסיפר על השינויים והשפעתם על חיינו.



"הדבר הראשון שמארק צ'וקרברג דיבר עליו בכנס המפתחים היה נושא הפרטיות. רק בסוף הוא דיבר על הניוז של נושא התשלומים בווטסאפ. ברמה הטכנית, צוקרברג דיבר על יכולות ההצפנה שפותחו בווטסאפ ועל התוכנית להטמיע אותן במסנג'ר ולגרום לנו תחושת ביטחון, כך שנוכל להעביר את הסלון הפרטי שלנו לרשת".



האם הוא יכול לשכנע אותנו בנושא הפרטיות?


"הוא דיבר על מקום אחד שמכיל את הכל. העובדה שיש לך בית אחד יכול ליצור אצל המשתמש תחושת ביטחון גדולה יותר. עצם זה שהדברים יהיו בממשק נקי וחלק, בדומה לגוגל, יגרום לתחושת הביטחון תתחזק. הכל יהיה נקי יותר, מהיר יותר, אינטימי יותר, מאובטח יותר ובתקווה שהאפליקציה תחזור למגמת עלייה ולימיה הגדולים. עצם זה שיהיו יותר אנשים שאתה מכיר, תיצור תחושה קהילתית".





הלייק יראה אחרת?


"בפייסבוק החזות פחות חשובה, הצעירים כבר יצאו מהפלטפורמה הזו. יותר מעניין אנשים לדעת כמה אנשים צפו בסטורי שלהם וכמה לייקים ותגובות הם קיבלו".