הארגון האמריקאי Planned Parenthood פיתח צ'ט בוט מיוחד בשם Roo, שקיים מאז השקתו בפברואר 2019 מיליוני שיחות עם בני נוער, בהן על תהליך ההתבגרות ומיניות.
אמברין מוליטור, מנהלת בכירה במחלקת המוצרים הדיגיטליים בארגון, הסבירה כיצד השינוי שיצרה תנועת MeToo משתקף בשיחות שעורכים בני הנוער עם הבוט שלהם.
"במקרים רבים אנשים שואלים למשל 'מה זה בהסכמה?' ו'איך מקבלים הסכמה?', בהשפעת מה שהם קוראים ורואים בתקשורת על תנועת MeToo", סיפרה מוליטור בראיון למנהל מערך התוכן והשיווק של CoCoHub ערן סורוקה. "זו דרך יפה לראות איך בני הנוער מתבגרים ולמעשה לוקחים על עצמם להוביל שינוי חברתי. נחמד לדעת שאנשים מגלים יוזמה, כדי להבין את הדרך הנכונה לעשות דברים באופן מכבד".
מוליטור פירטה על התוכניות להרחיב את היכולות של Roo, וכיצד הצ'ט בוט עוזר לחנך את הדור הבא נגד בריונות ושפה פוגענית, מדוע בני הנוער מרגישים בטוחים יותר לדבר עם צ'ט בוט מאשר עם אדם מבוגר, ואפילו איך הם מזהים שאדם מבוגר מתחזה לנער או נערה.