ענקית המדיה פייסבוק צפויה לשנות את שמה בשבוע הבא, כחלק ממיתוג מחדש, כך דווח היום (רביעי) באתר The Verge. הדיון שיסוב סביב שינוי השם יעלה בישיבה הקרובה של החברה, שתערך ב-28 באוקטובר, אך יתכן ובחירת השם תיחשף קודם לכן.
השינוי מסמן את כוונת החברה למתג עצמה כיותר מרשת חברתית, ברקע הביקורת שספגה לאחרונה בעקבות חשיפתה של בכירה לשעבר בחברה שטענה טענות קשות נגדה, כמו גם התקלה העולמית שאירעה בתחילת החודש.
סמל החברה הכחול, יחשב ככל הנראה כחלק ממגוון מוצרים שיכללו תחת חברת אם אחת, כמו גם אינסטגרם ווטסאפ ונוספים. עם זאת, דובר החברה סירב להשיב לפרסום. מיתוג החדש עשוי אף לשרת את כוונות החברה להפריד את המוצר לצורך עבודות שונות בהן מתמקד כעת מייסד החברה, מארק צוקרברג, כחלק מפעולות אינטנסיביות לשיפור המערכת.
עוד דווח ב-The Verge כי שם החברה החדש נשמר בסוד, עד כדי שנשמר מפני חלקים מהדרג הבכיר בחברה. שם אפשרי עשוי להיות קשור במילה "אופק" (Horizon באנגלית), שמה של גרסת ה-VR של פייסבוק, שהחברה פיתחה בשנים האחרונות.