הסטארטאפ הישראלי The Digital Pets Company משיק כלבים דיגיטליים תלת־ממדיים מבוססי AI, המאוחסנים באופן מאובטח באינטרנט כ־NFT (מטבע קריפטו ייחודי) ומיועדים לשמש כשותפים הטובים ביותר לחוויות במטאוורס.
הסטארטאפ משלב בין טכנולוגיות בינה מלאכותית, מציאות מורחבת ובלוקצ'יין כדי ליצור מערכת יחסים רגשית מתמשכת ודו־כיוונית עם ישות וירטואלית במגוון אזורים וירטואליים, אפליקציות ומשחקים.
לכל כלב דיגיטלי יש מראה ואישיות ייחודיים, שנבנים ומופעלים על ידי טכנולוגיית PetOS, הקניינית של החברה. הסטארט־אפ ימכור NFTs, שיאפשרו לבעלי הכלבים להכיר את הכלבים ולאמן אותם באמצעות אינטרקציות דיגיטליות אחד על אחד.
״בעשור הקרוב אנו מצפים לראות יותר ויותר מרחבים וירטואליים שבהם אנשים יבלו את זמנם", אמר איתי חסיד, מייסד משותף ומנכ"ל החברה. "הם יהיו ריקים ובודדים ללא התוכן המתאים, שמחבר בין אנשים ויוצר קשרים".