הבינה המלאכותית ממשיכה להפוך דומיננטית יותר ויותר בפעילות היומיומית השוטפת שלנו, כאשר היום (רביעי) חשפו בגוגל את ה-multisearch, הדרכים החדשות בהן היא תשתלב בשגרה שלנו.

ראשית, בחברה ציינו כי בחודשים הקרובים, הגולשים יוכלו להשתמש ב-Google Lens, כדי "לחפש במסך שלך" באנדרואיד. כאמור, הודות לטכנולוגיה הזאת, ניתן יהיה לחפש את מה שמופיע באותו הרגע על המסך - בתמונה, בסרטון, באתר או באפליקציה - מבלי שיהיה צורך לסגור אותן.

המשמעות היא, כי במידה ותרצו לחפש מידע נוסף על הארמון המפואר בו חבר טוב ביקר - תוכלו לצפות בסרטון שהוא שלח, ללחוץ לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה או הבית בטלפון האנדרואיד שלכם (המפעיל את Google Assistant) ואז להקיש על "חפש במסך". Google Lens יזהה את המקום, ויאפשר לכם לקרוא עוד עליו.

בנוסף, תוכלו לחפש בצורה קלה איפה ניתן לקנות את הרהיטים שמופיעים בקליפ, או דומים להם. כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה או הבית בטלפון שלך (אשר מפעיל את Google Assistant) ולאחר מכן להקיש על "מסך חיפוש" כדי למצוא את התשובות.

בתוך כך, ה-multisearch יאפשר לחפש באמצעו תמונה וטקסט במקביל. הפיצ'ר יהיה זמין ברחבי העולם בנייד, בכל השפות והמדינות שבהן Google Lens זמין. במקביל, ניתן יהיה לחפש דבר מסוים אשר אתם זקוקים לו - ולהוסיף את הכיתוב "קרוב אלי", כך תופנו לתוצאות הנמצאות בקרבתכם. שירות זה זמין כרגע באנגלית בארה"ב, ובחודשים הקרובים גם ברחבי העולם.

ולעיתים, ייתכן שאתם כבר מחפשים ב-Google כשמשהו שתופס לכם את העין ומעורר בכם השראה. במהלך החודשים הקרובים, תוכל להשתמש ב-multisearch ברחבי העולם בכל תמונה שתראו בדף תוצאות החיפוש בנייד.

בתוך כך, שירות התרגום Google Translate זכה גם הוא לפיצ'רים חדשים, הכוללים בין היתר תרגום קונטקסטואלי יותר עם תיאורים ודוגמאות משתנות בשפה המתורגמת המיועדת (אנגלית, צרפתית, גרמנית, יפנית וספרדית). בנוסף,33 שפות חדשות נוספו לאפליקציית Google Translate - כולל באסקית, קורסיקנית, הוואית, המונג, כורדית, לטינית, לוקסמבורגית, סונדנית, יידיש וזולו, מה שמאפשר לתרגם אותן גם ללא חיבור לרשת או כשנמצאים באזור עם עם בעיות קליטה.