טיקטוק פרסמה היום (רביעי) פיצ'רים חדשים שישפיעו על האופן בו בני נוער ומשפחות עושים שימוש בפלטפורמה. כאמור, בשבועות הקרובים חשבונות טיקטוק של בני נוער ברחבי העולם יתעדכנו עם חידושים בפונקציית זמן המסך. המשמעות היא, כי מעתה, משתמשים מתחת לגיל 18 יוגדרו באופן אוטומטי עם מגבלת זמן מסך יומית של 60 דקות.

במידה ויעברו את מגבלת הזמן, הם יתבקשו להזין קוד גישה כדי להמשיך לצפות בסרטונים, מה שיחייב אותם לקבל החלטה אקטיבית להאריך את השהות שלהם באפליקציה. במידה והם מחליטים לכבות את הגדרת ברירת המחדל של 60 דקות, ובכל זאת מבלים בפלטפורמה למעלה מ-100 דקות - הם יתבקשו להגדיר את מגבלת זמן המסך היומית שלהם בעצמם. בנוסף, כל חשבון של בן ובת נוער יקבל התראה שבועית לתיבת הדואר הנכנס ובה סיכום שבועי של זמן המסך שלהם באפליקציה.

לצד העדכון החדש, טיקטוק מרחיבה את האפשרויות המוצעות בפונקציית 'צימוד המשפחתי'. כעת, הורים יוכלו להתאים אישית את מגבלת זמן המסך היומית של בן או בת הנוער שלהם - בהתאם ליום בשבוע. הדבר צפוי לתת למשפחות יותר גמישות ויכולת להתחשב באירועים כמו לוח הזמנים של בית הספר, חופשות וחגים, או נסיעות משפחתיות.

בנוסף, לוח בקרת זמן המסך יופיע תחת פונקציית הצימוד המשפחתי ויספק סיכומים של כמות הזמן שבני הנוער מבלים באפליקציה, מספר הפעמים שהיא נפתחה, ופירוט של הזמנים בחלוקה לפי יום ולילה. הגדרה חדשה תאפשר להורים לקבוע זמנים להשתקת התראות עבור המתבגר/ת שלהם - מעתה חשבונות של בני 15-13 לא יקבלו התראות קופצות החל מהשעה 21:00 וחשבונות של בני 17-16 - החל מהשעה 22:00.

במקביל, כל משתמשי טיקטוק יוכלו בקרוב להגדיר לעצמם מגבלות זמן מסך מותאמות אישית עבור כל יום בשבוע, ולקבוע זמנים להשתקת ההתראות. בנוסף, טיקטוק מוסיפה התראת שינה שתאפשר למשתמשים להגדיר שעות לילה בהן הם רוצים להיות במצב לא מקוון. כשיגיעו לשעה שנקבעה טיקטוק תקפיץ תזכורת שהגיע הזמן להתנתק מהאפליקציה וללכת לישון.