סיילספורס, המובילה העולמית ב-AI CRM, מודיעה היום כי הייפרפורס (Hyperforce), פלטפורמת הענן שלה, הבנויה על תשתית AWS) Amazon Web Services) בענן הציבורי בישראל, זמינה כעת עבור לקוחות קיימים וחדשים בישראל. החל מהיום, סיילספורס תאפשר לארגונים להפעיל אפליקציות של החברה בענן הציבורי בישראל ותספק להם אפשרויות חדשות לאחסון נתונים בעננים ציבוריים בתוך המדינה. 

במקביל, מכריזה סיילספורס כי בנק לאומי הינו הלקוח הראשון שיעשה שימוש בפלטפורמה המקומית בישראל, כחלק ממהפכת השירות הדיגיטלית שמוביל הבנק לצורך שיפור חווית השירות ללקוחות. זאת לצד שידרוג תהליכי השירות בדיגיטל, תוך שילוב טכנולוגיות ויכולות מתקדמות, לרבות בינה מלאכותית.

אירוע אפל: בינה מלאכותית, הגדלת מסך ואוזניות שהופכות למכשיר שמיעה
שישה ימים לאחר ההשקה בארה"ב: iPhone 16 יושק בארץ בשבוע הבא

דבר זה הינו קריטי לארגונים וחברות הכפופים לרגולציה מקומית מחמירה, נהלי אבטחת מידע ולחוקי הגנת הפרטיות, תוך שמירה ושליטה על אחסון מידע. המהלך של סיילספורס יקל על חברות מקומיות, במיוחד בתעשיות מוסדרות, להציע שירותים נוספים או להתרחב לשווקים גלובליים חדשים, שעד כה לא היו אפשריים בשל תקנות שונות.

איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי וראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל, אמר היום: "אנו גאים ונרגשים מהיכולת להאיץ את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית של הלקוחות שלנו, ולעזור להם להישאר אג'יליים בזמן שהם צומחים ושואפים לחדשנות.

הייפרפורס משנה את חוקי המשחק בישראל, ותאפשר לארגונים להגדיל את קנה המידה, לשפר את יכולתם לעקוב אחר תאימות נתונים מקומיים ולהגביר את יעילות שירות הלקוחות. עם הייפרפורס, סיילספורס תאפשר לארגונים בכל המגזרים לאמץ את החידושים האחרונים ב-CRM, בשילוב יכולות ענן ו-AI, מה שיאפשר להם לקחת את שירות הלקוחות לשלב הבא ולנצל את הזדמנויות הצמיחה העצומות בישראל".

לדברי הראל יפהר, מנהל איזור ישראל וסאב-סהרה אפריקה ב-AWS, אמר: "אנו מברכים את סיילספורס לרגל השקת Hyperforce ב-Region של AWS בישראל. זוהי אבן דרך חשובה במחויבותם לטרנספורמציה דיגיטלית. כשותפים גאים אנו שמחים שהפתרון נבנה על גבי AWS ושהוא זמין ללקוחותינו בישראל.

שיתוף פעולה זה מדגיש את מחויבותנו לספק אמינות ואבטחת מידע לעסקים. Hyperforce, הפועל על גבי AWS, מפשט את פריסת הפתרונות של סיילספורס, מחזק את אבטחת הנתונים ואיחסונם. יחד, אנו מצפים לפתיחת הזדמנויות נוספות ולטיפוח יצירתיות".

אמיר רוזן, ראש אגף ערוצים וטכנולוגיות רוחביות בבנק לאומי: "אנחנו נרגשים להיות הלקוח הראשון של Hyperforce בישראל, לנצל את הסינרגיה בין הפלטפורמות של סיילספורס ו-AWS, ולעשות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי להמשיך ולהוביל את מהפכת השירות במערכת הבנקאית.

המעבר ל - Hyperforce הינה אבן דרך טכנולוגית משמעותית וכבנק שמוביל בחדשנות טכנולוגית ושירותית המהלך הזה יאפשר, מעבר ליכולות אבטחה רחבות יותר ותשתית גמישה, גם הרחבת יכולות בחוויית השירות ללקוח והעמקת תהליכי פרסונליזציה- כדי להעניק ללקוחת שלנו שירותים מדויקים המותאמים לצרכיהם האישיים".

לארגונים אשר יטמיעו את פלטפורמת Hyperforce, תהיה תשתית גמישה שתאפשר להם לצמוח ולהתמודד עם עומסי העבודה בעזרת גמישות הענן הציבורי, תוך גישה מהירה יותר ליכולת מחשוב לפי הצורך; הפצה של משאבים בענן הציבורי במהירות ובקלות, בזמן הטמעה מופחת; אמון מובנה - ארכיטקטורת האבטחה של Hyperforce תגביל משתמשים לרמות הגישה המתאימות לנתוני לקוחות, תגן על מידע רגיש מטעויות אנוש או תצורה שגויה.

כמו כן, יכולות אבטחה רחבות יותר מכל מקום, אמון ובטחון – עם מערכות בקרה משופרות והצפנה מקצה-לקצה המבטיחות את אבטחת המידע בכל מקום שהוא מאוחסן. נדבך נוסף הוא אחסון נתונים מקומי: באמצעות Hyperforce, לקוחות ברחבי העולם יכולים לבחור לאחסן נתונים מקומית כדי לתמוך בהתאמה לתקנות הספציפיות המחייבות את חברתם, תעשייתם ואזורם, תוך עמידה בקצב ההתפתחות שלהם.

כמו כן, שדרוג עם רשת בטחון: Hyperforce מאפשרת לשדרג את המערכות ולשמור על האפליקציות והאינטגרציות שכבר נבנו בעבר על סיילספורס. בהשקה Sales Cloud, Service Cloud, Platform, B2B Commerce, CRM Analytics, Experience Cloud, ו-Industry Clouds יהיו זמינים על Hyperforce ללקוחות בישראל. סיילספורס מחויבת לעזור ללקוחותיה לשרת את לקוחותיהם טוב יותר, ומתכננת להשיק מוצרים נוספים של פלטפורמת איינשטיין  1על Hyperforce בישראל בהמשך.

חברת סיילספורס היא המובילה העולמית ב-AI CRM, המאפשרת לחברות להתחבר עם לקוחותיהן בדרך חדשה לגמרי באמצעות הכוח של CRM + AI + Data + Trust בפלטפורמה מאוחדת אחת: איינשטיין 1. מאז הוקמה בשנת 1999, סיילספורס מאפשרת לחברות בכל גודל ומכל תחום בתעשייה לנצל טכנולוגיות רבות עוצמה - ענן, מובייל, סושיאל, בינה מלאכותית, קול ובלוקצ'יין - להתחבר ללקוחותיהם בצורה חדשה לגמרי. בשנת 2010 הכריזה החברה על גרסה ראשונה של מערכת ה-CRM מתוצרתה עם תמיכה מלאה בעברית.

סיילספורס ישראל הוקמה בשנת 2011, עם רכישתו של הסטארט-אפ הישראלי Navajo Systems והפכה למרכז מחקר ופיתוח חשוב האחראי על פיתוח פתרונות מובילים של החברה הבינלאומית בתחומים שונים, ביניהם: בינה שיווקית מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה, בינה מלאכותית לניתוחי שפה ושיחה, אבטחת מידע ופתרונות שירותי שטח.

מאז הקמת החברה בישראל, סיילספורס העולמית ביצעה רכישות אסטרטגיות בשוק הישראלי: בלו טייל בשנת 2012; קרנסן בשנת 2015; אימפליסיט בשנת 2016; דאטורמה בשנת 2018; בונובו ו-Clicksoftware בשנת 2019. את מרכז הפיתוח בישראל מנהל אורן וינטר ומועסקים בו מעל 750 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח בתל-אביב, פתח תקווה ונצרת.