חברת "פלאפון" משיקה היום (ראשון) את 5G MAX, שיאפשר ללקוחות ליהנות ממהירות ומגלישה עוצמתית גם באירועים הומי אדם, כמו מופעי מוזיקה ואירועי ספורט.

עם מנוע ה-AI החזק ביותר בשוק: המעבד החדש של אינטל
פשוט להתנתק: המכורים שעזבו את הרשתות החברתיות מספרים

פלאפון משיקה את השירות כחלק ממהלך השקת ליבת רשת דור 5 עצמאית שהקימה החברה יחד עם אריקסון העולמית בהשקעה של כ-50 מיליון שקלים.

פלאפון מציעה חווית לקוח משופרת הכוללת תכולה רחבה יותר של גלישה ושיחות, קצבי תעבורה גבוהים ותיעדוף רשת בעת עומס ובאירועים רבי משתתפים. הלקוחות יוכלו להצטרף החל מהיום ולבחור מבין שלושה מסלולים ייעודיים ל-5G MAX:

1. 5G MAV VIP- מסלול לחובבי ספורט והופעות עם תיעדוף בגלישה ברשת דור 5 בעת עומס ,המאפשר מהירות גבוהה יותר וצפיית וידאו מיטבית. החבילה כוללת 5,000 דקות שיחה, SMS 5,000, חבילת גלישה של 2,000 ג'יגה והגנת סייבר רשתית ב-69 ש"ח לחודש.

2. 5G MAX VIP PLUS- מסלול הכולל מהירות גבוהה יותר ותיעדוף בעומס ללקוחות. המסלול כולל 5,000 דקות שיחה, 5,000 SMS, חבילת גלישה של 3,000 ג'יגה והגנת סייבר רשתית ב-79 ש"ח לחודש.

3. 5G MAX VIP GLOBAL- מסלול המתאים ללקוחות המרבים לנסוע לחו"ל וכולל 10 ג'יגה גלישה בחו''ל מדי חודש, 5,000 דקות שיחה, 5,000 SMS וחבילת גלישה בארץ של 3,000 ג'יגה ב-129 ש"ח לחודש. בנוסף המסלול כולל מהירות גבוהה יותר, תיעדוף בעומס והגנת סייבר רשתית.

"פלאפון ממשיכה להיות השחקן המוביל את התפתחות דור 5 בישראל ואנחנו מציינים היום צעד נוסף ומשמעותי בקידום עולם הסלולר בישראל", אמר אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון. 

אילן סיגל, מנכ''ל פלאפון (צילום: פלאפון)
אילן סיגל, מנכ''ל פלאפון (צילום: פלאפון)


5G MAX משדרג חווית הגלישה הסלולרית ובמקביל אנחנו ממשיכים כל העת להרחיב את פריסת אתרי דור 5 ברחבי הארץ, כאשר כיום אנחנו עומדים עם מעל 80% כיסוי בריכוזי אוכלוסייה מדן ועד אילת". 

ליבת רשת דור 5 העצמאית של פלאפון מציעה שירותים ויישומי סלולר פורצי דרך שישפיעו על אורח החיים של כולנו ומאפשרת ניצול מקסימלי של תכונות דור 5 למגזר הפרטי ולמגזר העסקי.

פרסונליזציה ויכולת תיעדוף לפי צרכי הלקוחות, מהירות גבוהה יותר בהעלאת ובהורדת קבצים, אבטחת מידע והצפנה גבוהה וכן אמינות ורמת שרידות גבוהה של הרשת. בנוסף, תאפשר הרשת החדשה הגדלה מאסיבית של מספר החיבורים של התקני IoT, חיסכון בצריכת הסוללה וכן אבטחת סייבר משופרת. 

בסקר שערכנו מצאנו כי שלושה מכל ארבעה ישראלים סיפרו כי לא הצליחו לגלוש בנייד או לשלוח תיעוד בזמן אמת בעת בילוי באירועים רבי משתתפים, כאשר במופעי מוזיקה ובאירועי ספורט המספרים אף מזנקים לכ-90%", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "אנחנו מאפשרים היום ללקוחות להצטרף ל-G6 MAX וליהנות מחוויית גלישה עוצמתית ומשופרת".