הפסטיגל נערך השנה בפעם הראשונה במתכונת דיגיטלית מיוחדת, בשל האילוצים שכפה נגיף הקורונה, המביאים להגבלת התקהלויות שונות, ובוודאי כאלה המתקיימות בשטח סגור.
שלוש חברות ישראליות לקחו חלק בהפקה המורכבת. החברה הראשונה היא AllCloud, אשר אחראית על ייעול של מעבר הנתונים ועל הענקת חוויית צפייה ואינטראקציה חלקה, ללא בעיות, עבור הצופים הרבים.
חברה נוספת שלוקחת חלק במופע המיוחד היא eko, שמאפשרת למאות אלפי הצופים ליצור וידיאו אינטראקטיבי בעל מעבר קל, כאשר הם אלה שבוחרים את המשך העלילה. החברה השלישית היא מאנקיטק, העומדת מאחורי עיצוב חוויית המשתמש והפיתוח של אתר הפסטיגל עצמו.
שלוש החברות הישראלית פעלו בשיתוף פעולה מלא, כדי להבטיח את חוויית הצפייה, תוך העלאת התכנים בזמן, עמידה בעומסים וזרימת נתונים ואודיו חלקה - משימה לא פשוטה, שכמותה עוד לא הייתה.