משרד העבודה והרווחה השיק, בהשקעה של 10 מיליון שקל, מערכת דיגיטלית חדשה להנגשת תוכניות ושירותים לציבור הרחב. מידע על זכויות, מרכזים, תוכניות ושירותים סוציאליים יהיה זמין לגולשים באתר "קליק לרווחה", שיהיה קל להתמצאות וידידותי למשתמש. האתר יתעדכן באופן קבוע ויספק גם מידע על דרכי התקשרות עם גורמי הסיוע בתחומים השונים.
הקמת הפלטפורמה נעשתה בשיתוף משרד הדיגיטל הלאומי, שפועל לשדרוג שירותי הדיגיטל הממשלתיים והנגשת מידע ושירותים לציבור. בשלב הראשון תאפשר הפלטפורמה איתור מידע והפניה ליחידות הרווחה השונות, ובשלבים הבאים ניתן יהיה להגיש פניות אישיות, להתחבר לשירותי המשרד השונים ולספק מענה ישיר, מהיר ואישי לכל פונה, ללא צורך בהמתנה למוקד הטלפוני או בשליחת מייל ייעודי.
"קליק לרווחה" מכיל בתוכו את כל המידע והכלים לבדיקת זכאות ולמימוש תוכניות מול משרד הרווחה בתחומי המעונות הממשלתיים, מסגרות טיפוליות, הוסטלים, אומנה, מקלטי נשים ועוד.
שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים איציק שמולי אמר: "'קליק לרווחה' הוא צעד נוסף בהנגשת שירותי הרווחה לציבור, כחלק מהמדיניות שלנו לסייע לאנשים לפנות אלינו ולמצות את הזכויות שמגיעות להם".
לדברי שר הדיגיטל הלאומי דודי אמסלם: "במציאות הכלכלית שנוצרה בעקבות משבר הקורונה, קיימת חשיבות עליונה לדאגה לאוכלוסיות הרווחה השונות. פלטפורמת 'קליק לרווחה' תאפשר הנגשה של מידע על שירותי הרווחה באופן דיגיטלי ומרחוק, עבור כולן וכולם. זוהי דרך נוספת שבה אנו מנגישים זכויות ושירותים ממשלתיים לאזרח, בנוסף ל'מנוע הזכויות הלאומי', שהושק לאחרונה ושמאפשר לבדוק אילו זכויות מגיעות לך, ולמאגר הזכויות המקיף 'כל זכות', אשר לו אנו מסייעים".