"העיניים רואות מסכים יותר מכל דבר אחר. 12.4 שעות ביממה אנחנו צמודים למסך הסמארטפון, המחשב, הטאבלט או הטלוויזיה. בחברה החרדית המצב מתחיל להידמות למצב באוכלוסייה הכללית", כך עולה מדוח האינטרנט של בזק לשנת 2022 שפורסם אתמול.
המגזר החרדי זיהה גם הוא את הרשת, אך בוחר להשתמש בה רק בתנאים שלו. 80% מהמגזר מחובר לדיגיטל, מתוכם 54% לוואטסאפ, 46% קונים אונליין, 21% צורכים חדשות באינטרנט - ולאו דווקא באתרי חדשות חרדיים.
אושיות רשת צוברות תאוצה במגזר: 57% מהחרדים עוקבים אחריהן והנושאים המעניינים הם אוכל (50%), אופנה ואיפור (50%), משפחה (48%), דת ויהדות (44%), ילדים (35%) וכלכלה ופרנסה (35%).
בסוף 2022 מספר הגולשים באינטרנט עומד על 6.7 מיליון איש, המהווים 73.6% ממשקי הבית. הגולש הממוצע מוריד קבצים בנפח של 15 ג'יגה בממוצע ביום. 82% מתעצבנים כשעושים להם Phubbing (התעלמות מהסביבה לטובת התרכזות במסך הסמארטפון).
סמנכ"לית השיווק בבזק טלי פולג: "אם עד לאחרונה הרשת ניהלה אותנו, השינוי הגדול הוא בכך שאנחנו בוחרים זמן נטול דיגיטל ומנהלים את השגרה הדיגיטלית ולא להפך. חצי מהיממה שלנו אנחנו מול המסכים לטובת עיסוקי פנאי, גיימינג וקניות ברשת".