קבוצת התקשורת פרטנר השיקה הערב קמפיין חדש בכיכובו של המוזיקאי סטטיק (לירז רוסו), אליו מתלווה הפעם לא אחר מאשר השחקן והיוצר אילן פלד.
 
הקמפיין בבימויו של שחר סגל, יוצא בהמשך להודעה של פרטנר לפני כחודש, על כך שחתמה עם בזק על הסכם לרכישת זכות שימוש ב-120 אלף קווי תשתית סיבים אופטיים. הוא מתמקד בתחום הסיבים האופטיים של הקבוצה, שמשיקה חבילות אינטרנט פייבר חדשות.

את הקמפיין, אותו ביים שחר סגל, מלווה מנגינת השיר "דובשנייה" של האמנים שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז. סטטיק ופלד, יחד עם משרד הפרסום מקאן, הם אלה שכתבו את המילים החדשות לשיר, שהופק על ידי המפיק המוזיקאלי ג'ורדי, שכיכב לצד סטטיק בקמפיין הקודם של פרטנר.
 
אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, מסר: ״אנו משיקים היום הצעת ערך אטרקטיבית בעולם הסיבים ומזמינים את הלקוחות להצטרף לתשתית הפייבר הגדולה בישראל.  אנו מגיעים למירב משקי הבית במדינה וכל לקוח שיבחר בנו ייהנה מאינטרנט סיבים עצמתי ומהיר״.