בעקבות ההודעה על משלוח נוסף של חיסונים שיגיע לארץ בהמשך החודש, קופות החולים מאוחדת ומכבי הודיעו הערב (ראשון) כי הן ימשיכו לחסן את מבוטחי הקופות במנה הראשונה של החיסון. בנוסף, קופת חולים מאוחדת הודיעה כי קבלת מנת חיסון שלישית תתאפשר למדוכאי מערכת חיסונית על פי קריטריונים שיקבעו בהקדם, כמו גם מנה ראשונה לאוכלוסיית המחלימים.

כמו כן, משרד הבריאות ייחדש החל ממחר את חיסון הילדים בני 12 ומעלה. במשרד צפוים לאשר גם נתינת מנת חיסון שלישית בבתי אבות. זאת, במטרה להגביר את ההגנה החיסונית של האוכלוסייה הרגישה ברקע התחלואה הגוברת. 

בתוך כך עדכן משרד הבריאות כי 263 בני אדם אובחנו עם נגיף הקורונה ביממה האחרונה, וכי אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 0.6%. עוד נמסר, כי מצבם של 47 מהחולים מוגדר קשה. 

הבוקר הודיע ראש הממשלה נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה כי מדינת ישראל סיכמה עם חברת פייזר על עסקה לפיה משלוח החיסונים הבא יגיע ארצה בתחילת חודש אוגוסט.

"הבוקר אני שמח לבשר שאחרי שורת שיחות עם מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, סגרנו אתמול בלילה עסקה להקדמת משלוח החיסונים הבא לאחד באוגוסט. יחד עם הקיים, זה מבטיח מרגע זה מלאי רציף של חיסונים במדינת ישראל. אני מבקש להדגיש: יש חיסונים לכולם. גם מנה ראשונה יש לנו כרגע במלאי וגם מנה שנייה שתגיע, כאמור, בתחילת אוגוסט", אמר בנט.