לראשונה מזה כארבעה חודשים אין ערים אדומות בישראל, כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (ראשון). עוד עולה כי רוב הרשויות מוגדרות "ירוק בוהק" לעומת שמונה בלבד המוגדרות כ"כתומות". עוד עולה מפרסומי המשרד כי ארצות הברית ניצבת בראש מספר המאומתים הנכנסים לישראל בחודש האחרון, עם 370 מאובחנים. אחריה ברשימה אוקראינה עם 179 חולים, רוסיה עם 97 ותורכיה עם 96 מאומתים. 

ביממה האחרונה אובחנו 224 מאומתים חדשים לנגיף הקורונה. מצבם של 223 חולים מוגדר קשה, מתוכם 148 במצב קריטי ו-133 מונשמים. מאז פרוץ המגפה הלכו לעולמם 8,085. כמו כן מספר המחוסנים במנה השלישית עומד על 3,943,118 בני אדם. 

כזכור, אתמול פורסם כי במחקר משותף של מכון כללית למחקר ואוניברסיטת הרווארד שהתפרסם בכתב העת הרפואי המוביל "The Lancet" עולה כי  ישנה הפחתה ב-93% אשפוזים הקשורים למחלת הקורונה; הפחתה ב-92% מחלה קשה; והפחתה ב-81% תמותה הקשורה לתחלואה בקורונה.

לדברי פרופ' רן בליצר, ראש מערך חדשנות בכללית ומנהל מכון כללית למחקר, אמר על תוצאות המחקר כי הן "מדגימות באופן משכנע כי המנה השלישית של החיסון יעילה ביותר במניעת תחלואה קשה ואשפוז עקב מחלת הקורונה בקבוצות גיל שונות ובתתי קבוצות שונות באוכלוסייה, שבוע לאחר קבלת המנה השלישית".