טקסי "מלכת היופי" התפארו לאורך השנים בכך שהמתמודדות בהם לא רק מציגות את יופיין ובכוונתן להביא "שלום עולמי", ואכן, פעילותן אחרי הזכייה כוללת הרבה פעמים תוכניות פילנטרופיות. כעת, מלכת היופי לשעבר של ישראל, טיטי איינהו, ממשיכה לייצג את ישראל בכבוד בתקשורת העולמית.

טיטי ממשיכה להילחם למען ההסברה הישראלית בראיון הסברה נוסף בארצות הברית ונאלצה להגיב בשידור חי למתקפה של ארגון "Black lives matter", שיצא נגדה בפוסט ברשת.

"לא ראיתי את הציוץ", הודתה טיטי. "אני בשוק! חשבתי שהם יגידו שאכפת להם מכל חייהם של השחורים, שאיכפת להם מחיי כל אדם. ש'אכפת לנו מתינוקות חטופים מעזה, אכפת לנו מנשים שנאנסות ונרצחות'". 

"אני בשוק שהם יוצאים נגדי ואומרים שאני לא בסדר, ואני השקרנית. זה לא ייאמן. הם תנועה צבועה. זו בושה, לא אכפת להם מזכויות אדם, לא אכפת להם מהשחורים בישראל. יהודים שחורים יש לנו הרבה במשותף עם הרבה אפרו אמריקאים שחיים בארה"ב. אז עבורי לראות אותם לא אומרים מילה על הטבח שקרה בישראל וממשיכים עם השקרים שלהם, ואומרים שהם תומכים בפלסטינים ולא באלפי האזרחים שנרצחו - זה מזעזע בעיניי".

כזכור, לפני כשבועיים איינאו, מלכת היופי לשנת 2013, התראיינה ברשת החדשות הבינלאומית "Fox News" וסיפקה מילים חזקות. היא פנתה למגיש בכאב ושאלה: "יש עכשיו חטופים בעזה. אני אמא, ואתה אבא, אתה יכול לדמיין מישהו מגיע לבית שלך, הולך לחדר של הילד שלך ושורף אותו חי?!". "איך העולם יכול להיות בסדר עם זה? איך העולם יכול לתמוך ברוע כזה".